شناسهٔ خبر: 27993730 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه صبح‌اقتصاد-قدیمی | لینک خبر

انگلیس ۱-۲ اسپانیا؛ شروع پیروزمندانه انریکه

اسپانیا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی ابتکار عمل را در دست داشت اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه انگلیس ایجاد کنند. پس از آن نوبت سه شیرها بود که توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در دقیقه ۱۱ توانستند به گل برسند. روی پاس عالی لوک شاو بود که […]

صاحب‌خبر -

اسپانیا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی ابتکار عمل را در دست داشت اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه انگلیس ایجاد کنند. پس از آن نوبت سه شیرها بود که توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در دقیقه ۱۱ توانستند به گل برسند. روی پاس عالی لوک شاو بود که مارکوس راشفورد با دخیا تک به تک شد و با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

اما این برتری تنها دو دقیقه پایدار بود و در دقیقه ۱۳، اسپانیا توسط سائول به گل تساوی رسید. روی همکاری خوب کارواخال و رودریگو، توپ پشت محوطه شش قدم به سائول رسید واو هم با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه جوردن پیکفورد فرستاد.

بعد از این گل بار دیگر بازیکنان انگلیس پیش کشیدند و برای دقایقی ابتکار عمل را در دست گرفتند اما موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد.

پس از آن بازی برای دقایقی متعادل شد و هر دو تیم به دنبال زدن گل دوم بودند تا اینکه در دقیقه ۳۲، اسپانیا توانست دروازه انگلیس را باز کند. روی یک ضربه آزاد بود که ارسال تیاگو آلکانتارا در مقابل دروازه به رودریگو رسید و او هم با یک ضربه هوشمندانه، کار را تمام کرد.

انگلیسی ها خیلی سریع به این گل واکنش نشان دادند و چیزی نمانده بود که در دقیقه ۳۴ به گل تساوی برسند اما واکنش عالی دخیا، مانع از گلزنی راشفورد شد.

تلاش انگلیسی ها برای رسیدن به گل تساوی در دقایق پایانی نیمه اول ثمری نداشت و در نهایت این نیمه با برتری ۲-۱ اسپانیا به پایان رسید.

 

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و هنوز بازی کاملا جا نیفتاده بود که مصدومیت شدید لوک شاو باعث شد تا بازی برای دقایقی متوقف شود. در نهایت دنی رز جای شاو را در زمین گرفت.

در دقیقه ۵۵، چیزی نمانده بود که اسپانیا با ضربه تیاگو آلکانتارا به گل سوم برسد اما ضربه والی او روی ارسال مارکوس آلونسو، به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در حالی که انگلیسی ها به دنبال گل تساوی بودند، این ضدحملات اسپانیا بود که موقعیت های خطرناک تری ایجاد می کرد. حملات سه شیرها ادامه داشت اما تلاش آنها برای ایجاد موقعیت، به ثمر نمی رسید. در دقیقه ۸۲، سرانجام روی پاس هری کین، راشفورد صاحب یک موقعیت خوب شد ولی ضربه او دقیقا به جایی رفت که دخیا حضور داشت.

در دقایق پایانی انگلیسی ها صاحب یکی دو موقعیت خوب دیگر هم شدند اما ضربات بازیکنان این تیم راهی به چهارچوب پیدا نکرد. در وقت های اضافه، روی اشتباه دخیا، دنی ولبک دروازه اسپانیا را باز کرد اما داور صحنه را خطا تشخیص داد و گل انگلیس را نپذیرفت تا بازی با برتری ۲-۱ اسپانیا به پایان برسد.

تعداد بازدید 1
منبع
مهر

نظر شما