شناسهٔ خبر: 27992219 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

برگزاری سومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان رامشیر

سومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان رامشیر باحضور اکثر مسئولین این شهرستان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین معرف امام جمعه شهرستان رامشیر به موضوع ساماندهی مواکب حسینی پرداخت و گفت: اعضاء و خادمان دستگاه امام حسین (ع) ضمن داشتن نظم و انظباط باید بصیرت کافی را در پیش گیرند و نباید در میدان دشمن بازی کنند.

نایب‌رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان رامشیر نیز خاطرنشان کرد: راه امام حسین (ع) راه رسول الله (ص) است و راه رسول الله(ص)، راه خداست، پس ضمن گرامیداشت این ایام عظیم سعی کنیم به تهذیب نفس خود بپردازیم و الگوی خود را یاران باوفای آن حضرت قرار دهیم.

در ادامه ی جلسه، سیداحمد محفوظیان دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان رامشیر ضمن تسلیت این ایام عنوان کرد: انتظار می رود اداره تبلیغات اسلامی و شورای هیئت مذهبی شهرستان نسبت به ساماندهی مواکب، حسینیه ها و تکایا اقدام جدی صورت دهند و خیل جوانان و عاشقان حضرت آقا اباعبدالله الحسین (ع)  را جذب نمایند.

وی در ادامه افزود: شهرداری محترم نسبت به جمع آوری لامپ های زینتی و همچنین سیاهپوش نمودن معابر عمومی و خیابانهای اصلی و جمع آوری نخاله در سطح شهر اقدام نماید تا شاهد برگزاری برنامه های باکیفیت باشیم.

عیدانی نیا دادستان عمومی شهرستان رامشیر نیز در این جلسه اظهار کرد: اعضای شورای تأمین شهرستان آمادگی کامل خود را جهت ایجاد امنیت پایدار در سطح شهرستان اعلام می نمایند و از کلیه سوگواران و عاشقان مکتب حسینی استدعا داریم ضمن رعایت نظم و انظباط ما را در جهت حفظ امنیت یاری نمایند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما