شناسهٔ خبر: 27984947 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سیتنا | لینک خبر

محصول جدید مایکروسافت ۱۰ مهر معرفی می‌شود

مایکروسافت با انتشار دعوتنامه‌ای برای اصحاب رسانه فعال در حوزه فناوری خواست تا در رویداد معرفی محصول بعدی این شرکت در تاریخ ۱۰ مهر شرکت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سیتنا، فصل پاییز در حوزه فناوری فصل گرمی به حساب خواهد آمد چرا که بسیاری از شرکت‌های فعال در این زمینه این فصل را برای معرفی محصولات جدید خود در نظر گرفته‌اند. فصل معرفی محصولات جدید حوزه فناوری قرار است از 12 سپتامبر و با معرفی آیفون‌های جدیدی که همگان یک سال منتظر آن‌ها هستند، آغاز شود. علاوه بر این اپل قصد دارد در این تاریخ ساعت‌های هوشمند سری چهارم خود یعنی Apple Watch 4 را در کنار سه آیفون دیگر معرفی کند. حتی برخی از خبرها حاکی از این است که آیپدهای جدیدی هم در مراسم رونمایی از آیفون‌ها حضور خواهند داشت. پیش از این، مشخص شد گوگل هم قصد دارد 17 مهر از پرچمدار جدید خود یعنی Pixel 3 رونمایی کند.

مایکروسافت هم به تازگی دعوتنامه‌ای را برای اصحاب رسانه فعال در حوزه فناوری اطلاعات به اشتراک گذاشته است. این کمپانی خبر داد قرار است در تاریخ 2 اکتبر (10 مهر)، ساعت 4 بعد از ظهر به وقت محلی نیویورک (00:30 بامداد به وقت تهران) مراسمی برای رونمایی از محصول جدید این شرکت برگزار کند. همانگونه که از دعوتنامه مایکروسافت برای اصحاب رسامه مشخص است، مشخص نیست که محصول مورد انتظار چه خواهد بود اما می‌شود انتظار داشت که این شرکت برای یکی از Surfaceهای خود آپدیتی در نظر گرفته است یا یک نمونه جدید از آن‌ها معرفی خواهد شد.

احتمال بسیار قوی وجود دارد که مایکروسافت در این برنامه ویژه در نظر گرفته شده برای معرفی محصولات خود لپتاپ جدید Surface یا Surface Studio را معرفی کند و شاید بخواهد ویژگی‌های آپدیت برای Surface Pro و Surface Book 2 معرفی کند. البته با حرکات غیرقابل پیش‌بینی مایکروسافت می‌توان این انتظار را داشت که Surface Hub 2 در این مراسم رونمایی شود. برای اینکه بفهمیم چه محصولی از این شرکت معرفی خواهد شد، باید تا روزی که مایکروسافت مشخص کرده، صبر کنیم و شاهد رویداد مایکروسافت در تاریخ 10 مهر باشیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما