شناسهٔ خبر: 27960920 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بانی فیلم | لینک خبر

با اتمام فیلمبرداری بخش های مربوط به تهران

«تورنادو» در سکوت خبری به نیمه رسید

صاحب‌خبر -

فیلمبرداری فیلم سینمایی «تورنادو» هم اکنون در سکوت خبری در شمال کشور ادامه دارد.
به گزارش بانی فیلم، فیلم سینمایی «تورنادو» به کارگردانی جواد هاشمی از ماه گذشته در لوکیشن هایی چون پارک چیتگر، یک سوله در جاده قم و… مقابل دوربین رفته و تاکنون ۵۰ درصد از فیلمبرداری انجام شده است. سازندگان با اتمام تولید بخش های تهران در حال حاضر مشغول فیلمبرداری بخش های مربوط به شمال کشور هستند. گروه تلاش می کنند تا با اتمام به موقع فیلمبرداری و مراحل فنی، این فیلم را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده نمایش کنند.
با انجام ۵۰ درصد از فیلمبرداری، تدوین فیلم این روزها توسط جواد هاشمی و مهران گنبدلو در حال انجام است. محمدرضا نجفی امامی نیز هم اکنون مشغول ساخت جلوه های ویژه بصری فیلم است.
اکبر عبدی، کامران تفتی، بهنوش بختیاری، الناز حبیبی، ارسلان قاسمی، عباس جمشیدی، وحید نفر، امیر رونقی، همراه با هنرمندان کودک و نوجوان: راستین عزیزپور، امیررضا احمدی، محمدمهدی ایرانی و نگار نافذ بازیگران این فیلم سینمایی هستند که تاکنون همگی آنان مقابل دوربین رفته اند. تست گریم بازیگران نامبرده قبل از آغاز فیلمبرداری توسط شهرام خلج انجام شده است.
این فیلم چندین دکور دارد و یکی از دکورهای اصلی مربوط به یک سفینه می شود که در ۱۱ کیلومتری تهران و در سوله ای در پارس الکتریک واقع شده است.
«تورنادو» با مضمون کودک و نوجوان داستان پرفسوری را روایت می کند که موفق به ساخت یک رستوران شده است. رستورانی که در نهایت به یک سفینه تبدیل می شود. حال با ورود چهار نوجوان به قصه و با شیطنت آنان، این سفینه مقداری زودتر از موعد به پرواز درمی آید. سفینه در نهایت به فضا رفته و در یک سرزمین ناشناخته فرود می آید… .
جواد هاشمی در حال حاضر سری دوم و سوم فیلم سینمایی «آهوی پیشونی سفید» را نیز آماده اکران دارد.
عوامل پشت دوربین «تورنادو» عبارتند از: نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: سیدجواد هاشمی، مدیر فیلمبرداری: وحید ابراهیمی، طراح صحنه: علی شایان فر، مدیر جلوه های ویژه بصری: محمد امامی نجفی، مجری طرح و سرمایه گذار: حسین احمدی، مدیر صدابرداری: آرش برومند، طراح لباس: سوسن نوروزی، طراح گریم: شهرام خلج، دکوراتور: امیر قدیریان، مدیر تولید: ایرج طایفه، جانشین تهیه: عباس دلدار، منشی صحنه: فرزانه زهره وند، عکاس: پیام نصیری.

نظر شما