شناسهٔ خبر: 27938325 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پیکفورد: تلاش می کنم تا بازی با پاهایم را تقویت کنم ولی برای دریبل زدن یار حریف ریسک نخواهم کرد

میلاد وفادار

دروازه بان شماره یک سه شیرها، بی گدار به آب نخواهد زد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- جوردن پیکفورد می گوید که دست به ریسکی مشابه آنچه آلیسون بکر را شرمنده کرد، نخواهد زد.

به گزارش اسکای، این روزها تب و تاب پرداختن به اشتباه آلیسون در جریان پیروزی 2-1 لیورپول مقابل لسترسیتی داغ است. پیکفورد که در تابستان امسال همراه با تیم ملی انگلیس به نیمه نهایی جام جهانی رسید، می داند که چگونه باید مهارت هایش را نشان دهد.

(امروزه) کیفیت دروازه بانان خیلی خوب است و یک دروازه بان باید به خوبی از پاهایش استفاده کند. من در بازی با پا خوب هستم و به تمرین کردن روی آن ادامه خواهم داد. سرمربی جدید ما در اورتون _مارکو سیلوا_ هم یکی از طرفداران این سبک است. همه چیز درباره تصمیم گیری و اجرایی کردن آن در لحظات درست است. هرگز خودم را در ریسک زیادی نمی اندازم.

از پیکفورد سوال شد آیا تا به حال در شرایطی مشابه با شرایط آلیسون در کینگ پاور قرار گرفته است که او پاسخ داد:

تلاش می کنم تا دست به این (ترفندها) نزنم چون نمی خواهم خودم را گرفتار کنم. این حرکات خطرناک هستند. اگر این حرکت جواب بدهد، ظاهر خوبی دارد ولی در غیر این صورت... این یک سبک بازی است و به نظرم لیورپول به دنبال همین سبک است. پس از یک اشتباه، مسئله بر سر این خواهد بود تا دوباره اشتباه نکنید. به نظرم باید بازی خودتان را مدیریت کنید تا دوباره مرتکب چنین اشتباهی نشوید؛ چون (با این سبک از بازی) اشتباهات از راه می رسند.

او در بخش پایانی صحبت هایش افزود: 

تلاش می کنم خودم را در چنین شرایطی قرار ندهم تا مرتکب اشتباه نشوم. باید زمان سنجی داشت. اگر تیم تان در حال برنده شدن است، نیازی به این نیست که همچون یک بازیکن شماره 10 بازی کنید. اگر زمان مناسبی باشد، من هم این کار را خواهم کرد و اگر نه، بازی را مدیریت خواهیم کرد. به شخصه یاد گرفته ام که هر چه بیشتر بازی کنی، بیشتر در مورد مدیریت بازی آموزش می بینی.

نظر شما