شناسهٔ خبر: 27857466 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

فروش ۲۲ عکس در حراج تابستانی با پیشتازی کیارستمی

- همشهری آنلاین: حراج تابستان عکس نگارخانه مژده با استقبال جالب توجه آغاز شد و سه‌شنبه ۱۳ شهریور آخرین فرصت بازدید و خرید از این رویداد هنری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش هنرآنلاین، در هفته نخست حراجي مژده 22 عکس فروخته شده و چنانکه انتظار می‌رفت، زنده‌ياد عباس کیارستمی با فروش دو عکس از مجموعه باران با قیمت‌های مشابه 28 میلیون تومان پیشتاز است. دیگر هنرمندانی که بیش از یک عکس به فروش رسانده‌اند عبارتند از محمد سرخابی با سه عکس و بابک حقی (نمايشگاه‌گردان این حراج تابستانی) و مریم سعیدپور هر کدام با دو عکس.

شادی قدیریان با عكسي از مجموعه قاجار، بابک کاظمی، مرجانه حسین‌پور، امید شلمانی، آی‌تای شکیبافر، الی عابدی، سهیل بهروزی، جلال شمس آذران، قاسم فتحی، آذین راد، حامد نصرآبادیان، مهدیه افشار و غزاله صداقت ديگر هنرمنداني هستند كه در اين حراجي موفق به فروختن آثار خود شده‌اند. در حراج تابستانه نگارخانه مژده به مديريت مژده طباطبايي عکس‌هایی از 78 عکاس از چهار نسل هنر ايران به نمایش و فروش گذاشته شده است.

قیمت‌گذاری آثار از 300 هزار تومان شروع مي‌شود و بيشتر عکس‌ها كمتر از دو میلیون تومان قيمت خورده‌اند. حراج تابستانی عکس مژده تا 13 شهریور در سعادت‌آباد، خیابان علامه شمالی، خیابان 18 شرقی، شماره 27، زنگ اول برپاست. علاقه‌مندان از ساعت 16 می‌توانند برای مشاهده آثار و خرید به این نگارخانه مراجعه‌ کنند.

نظر شما