شناسهٔ خبر: 27796245 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبر

صاحب‌خبر -

 تاکيد اردوغان بر ادامه همکاري ترکيه با ايران و روسيه در موضوع سوريه

رئيس‌جمهور ترکيه اعلام کرد: جهت جلوگيري از تکرار فاجعه حلب در ادلب، همکاري با ايران و روسيه را ادامه مي‌دهيم.به گزارش ايسنا، خبرگزاري آناتولي ترکيه در اين ارتباط نوشت: رجب طيب اردوغان طي سخناني در مراسم بزرگداشت نود و ششمين سالگرد «پيروزي بزرگ» در کاخ بش‌تپه آنکارا گفته است «جهت جلوگيري از تکرار فاجعه حلب در ادلب، همکاري با ايران و روسيه را ادامه مي‌دهيم».بر اساس اين گزارش قرار است سومين نشست سران کشورهاي ايران، روسيه و ترکيه با محوريت موضوع سوريه، جمعه در تهران برگزار شود.

شوراي امنيت حضور نيروي بين‌المللي در لبنان را تمديد کرد

شوراي امنيت سازمان ملل با تمديد ماموريت نيروهاي حافظ صلح در لبنان موافقت کرد.به گزارش ايسنا، به نقل از اليوم السابع، شوراي امنيت با اجماع نظر اعضا با تمديد يکساله ماموريت نيروهاي حافظ صلح در لبنان موافقت کرد.شوراي امنيت همچنين بر لزوم اجراي کامل منع تسليحات تاکيد کرد.

روسيه: آمريکا مي‌تواند در 24 ساعت آماده حمله به سوريه شود

سخنگوي وزارت خارجه روسيه اعلام کرد که آمريکا و متحدانش مي توانند در 24 ساعت موشک‌ها را به منظور حمله به سوريه آماده کنند.

به گزارش خبرگزاري تسنيم به نقل از راشا تودي، سخنگوي وزارت امور خارجه روسيه اعلام کرد که فقط 24 ساعت زمان نياز خواهد بود تا آمريکا و متحدانش گروه حمله موشکي را به منظور اقدام نظامي عليه سوريه آماده کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما