شناسهٔ خبر: 27740656 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

صدای همه تیم ها درآمد/ کرکره نود لیگ یک را پایین نکشید!

ورزش > لیگ برتر - هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال کشوردرحالی سپری شد که صدای اغلب تیم ها بابت داوری های مشکوک درآمده است.

صاحب‌خبر -

احسان خراسانی: تیم نفت تهران ازاین رقابت ها کناررفته است. سیاه جامگان مشهد، خونه به خونه بابل، شهرداری تبریزو همین طورنود ارومیه نیزهرکدام ترجیح داده اند دریک مسابقه شرکت نکنند!

بی نظمی بیداد می کند و هرهفته مربیان تیم ها ازیکدیگرمی پرسند این هفته حریف مقابل آنان ظاهرمی شود یا نه؟!

تا اینجای کارشاید خیلی عجیب نباشد اما نکته قابل تأمل پخش نشدن برنامه "فوتبال یک" به بهانه بازی های آسیایی جاکارتاست. تا همین فصل گذشته این برنامه که ازطریق شبکه ورزش روی آنتن می رود هرهفته با دقت و وسواس خاصی مسابقات لیگ دسته اول آزادگان را بررسی می کرد تا این لیگ پرحاشیه درشرایط بهتری برگزارشود.

حالا به نظرمی رسد درغیاب برنامه نود لیگ دسته اول (لقب فوتبال یک) حواشی بیشترشده و حتی شنیده می شود برخی زد و بندها و اتفاقات غیرفوتبالی راحت تررقم بخورد.

واقعا آدم حیرت می کند که چرا به همین راحتی تنها برنامه تخصصی لیگ پرحاشیه دسته اول آزادگان تعطیل می شود؟

روی صحبت ما با مدیران شبکه ورزش است که علت این تصمیم چه بوده است؟ اگربحث پخش مستقیم بازی های آسیایی جاکارتاست که می توان کنداکتوربرنامه "فوتبال یک" را به ساعات دیگری منتقل کرد. اگرهم شبکه پرمخاطب ورزش قصد ندارد دیگراین برنامه تخصصی لیگ یک را روی آنتن ببرد که بازهم توجیهی ندارد.

این همه تیم، مدیر، مربی، بازیکن و به ویژه مردم شهرهای مختلف چشم به این برنامه دوخته اند که حقی ازتیمشان ضایع نشود یا حداقل صدای فریادشان درجایی شنیده شود. دروضعیت بلبشوی کنونی تیم ها یا کسانی که به دنبال راه های کثیف و غیرفوتبالی برای صعود باشند راحت ترکارخود را پیش برده و این رقابت ها ازعدالت تهی می شود. برنامه فوتبال یک همچون برنامه نود می تواند جلوی این اتفاقات غیرفوتبالی را تا حد زیادی بگیرد و حیف است تعطیل شود. البته صلاح شبکه خویش خسروان دانند!

252 43

نظر شما