شناسهٔ خبر: 27714820 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

محمودزاده: عزیزی ورودی جدی به پرونده داشته است؛

احتمال اتمام مشکلات سیاه جامگان با خداداد

فریبرز محمودزاده ابراز امیدواری کرد که با حضور خداداد عزیزی مشکلات تیم فوتبال سیاه جامگان برای حضور در رقابت های لیگ دسته یک خاتمه یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سیاه جامگان که در نهایت فصل گذشته به رقابت های لیگ یک سقوط کرد، یکی دیگر از تیم های عجیب حاضر در مسابقات دسته اول فوتبال کشور است.


این تیم در هفته اول باید از نفت تهران میزبانی می کرد که با عدم حضور نفتی ها 3 بر صفر برنده اعلام شد تا با توجه به اینکه طبق جریمه فیفا با سه امتیاز منفی وارد مسابقات شده بود، در هفته دوم امتیاز صفر داشته باشد. در هفته دوم این تیم ببا یک گل تیم خونه به خونه را شکست داد ولی در هفته سوم در شرایطی که باید مقابل تیم اروند کارون خرمشهر قرار می گرفت به دلیل مشکلات مالی و عدم تامین بودجه لازم برای حضور تیم در خرمشهر از حضور در این مسابقه انصراف داد تا بازی با توجه به عدم حضور آنها 3 بر صفر به سود شاگردان میثاقیان اعلام شود.


فریبرز محمودزاده مسئول کمیته نقل و انتقالاتی سازمان لیگ در مورد آخرین شرایط تیم فوتبال سیاه جامگان که در هفته سوم در مسابقه خود حاضر نشد، توضیح داد: بازی که سه بر صفر به سود تیم اروند می شود.


وی در ادامه با اشاره به ورود خداداد عزیزی به تیم بیان کرد:  خوشبختانه خداداد عزیزی به این پرونده ورود کرده و با توجه به صحبت هایی که با آقای عزیزی داشته ایم، این چهره به عنوان رئیس کمیته انتقالی برای بحث تغییر اسپانسر کار را برعهده گرفته است.


محمودزاده با ابراز امیدواری از اینکه تنها نماینده مشهد در مسابقات حضور داشته باشد، صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: توافقاتی با شهرداری مشهد در خصوص این تیم صورت گرفته و امیدواریم مشکلات این تیم را در هفته های آتی پس از توافق با اسپانسرهای جدید رفع شود تا تنها نماینده شهر امام رضا در لیگ دسته اول بتواند با توجه به اینکه با هزینه بخش خصوصی هم در مسابقات شرکت می کند، حضور داشته باشد.


رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ اینگونه صحبت هایش را خاتمه می دهد: جا دارد از آقای عزیزی هم تشکر کنیم که عنان کار را دست گرفت و بسیار جدی به قضیه سیاه جامگان ورود کرده است.


خداداد عزیزی در فصل جاری رقابت های فوتبال کشور با مربیگری سپیدرود کار خود را آغاز کرد ولی خیلی زود در این تیم به بن بست رسید و حالا باید ببینیم در تجربه دوم خود در تیم شهرش می تواند موفق شود یا اتفاقات دیگری در راه خواهد بود و شاهد کنار گذاشتن دومین تیم پس از نفت تهران از مسابقات لیگ دسته اول خواهیم بود.

 

نظر شما