شناسهٔ خبر: 27696329 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت جهاد کشاورزی | لینک خبر

برگزاری مسابقات ورزشی در سازمان جهاد کشاورزی استان قم

صاحب‌خبر -

مدیر امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی استان قم با اعلام این خبر گفت: این مسابقات در دو رشته ورزشی بدمینتون ویژه آقایان و دارت ویژه بانوان برگزار گردید.

حسین آوازی اظهار داشت: مسابقات بدمینتون ویژه کارکنان و خانواده همکاران به صورت گروهی و تیمی و هر گروه شامل 4 تیم به صورت دوره ای در سالن شهید علیمحمدی واقع در خیابان امام خمینی (ره) برگزار گردید و در نهایت پس از برگزاری مسابقات مقدماتی از هر گروه 2 تیم بر مرحله نیمه نهایی صعود نموده که به صورت ضربدری و حذفی مسابقه خود را انجام و در نهایت برندگان به فینال و بازنده ها برای سوم و چهارمی بازی خود را انجام و تیم های اول تا چهارم مشخص شدند.

وی تصریح کرد: در همین راستا تیم مصطفی محقق و علیرضا طلایی؛ تیم داود خواجوی پور و رضا لطیفی زاده، تیم محمد مهدی صالحی و محمدرضا ملامحمدی و تیم علی محقق و مهدی عابدینی به ترتیب عناوین اول تا چهارم را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات دارت بانوان نیز با تعداد 24 نفر شرکت کننده برگزار شد، بیان داشت: در این مسابقات خانم ها لیلا دلاوری، زینب رضایی، سمیه یزدی و مرضیه سلیمانی به ترتیب مقام های اول تا چهارم را کسب کردند.

نظر شما