شناسهٔ خبر: 27653462 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

حنطه: با تمام سختی ها به فکر شکست اروند هستیم

علی حنطه سرمربی سیاه جامگان مشهد که در هفته نخست توانست تیم خونه به خونه مدعی را در بابل شکست دهد حالا آماده مصاف با تیم اروند تیم متمول خرمشهری است.

صاحب‌خبر -

سیاه جامگان در حالی آماده مصاف با اروند می شود که شرایط سختی را از نظر مالی پشت سر می گذراند و حتی تا این لحظه تکلیف رفتن این تیم به خرمشهر مشخص نیست با این حال سرمربی این تیم اعتقاد دارد که تیمش آماده شکست دادن اروند است.


در همین رابطه حنطه سرمربی مشهدی این تیم به "ورزش سه" می گوید: ما شرایط بسیار سختی را پشت سر می گذرانیم اما به هر زحمتی که هست در تلاش هستیم تا خودمان را به خرمشهر برسانیم و با تمام سختی هایی که داریم با تمام قوا و همدلی بچه ها آماده شکست تیم اروند هستیم و مطمئن باشید که برای کسب هر سه امتیاز این بازی به خرمشهر می رویم.


سرمربی سیاه جامگان در ادامه گفت: تیم ما با شرایط بدی دست و پنجه نرم می کند اما در این میان خداداد عزیزی با تمام مشکلاتی که دارد به خاطر شهر و مردم بدون منت چه از نظر مادی و چه معنوی در کنار تیم است و نشان داده که پشت تیم شهرش ایستاده است.


حنطه در پایان گفت: مهندس عباسی در این ٨ سال تیمداری واقعاً زجر زیادی کشیده است اما باز هم به خاطر مردم مشهد کارهای تیم را راه می اندازند. این تیم نیاز به حمایت مسئولین دارد اگرچه در بازی قبل جناب مهندس اصولی عضو شورای شهر شخصاً به رختکن ما آمدند و از تیم حمایت کردند و خاطر نشان کردند که بعد از این هم از تیم حمایت می کنند اما به اعتقاد بنده  کسانی مثل خداداد عزیزی و مهندس اصولی و عباسی نیاز به حمایت سایر مسئولین دارند چرا که این تیم پتانسیل صعود به لیگ برتر را دارد و مطئن باشید اگر مسئولین کمک کنند خیلی زود دوباره سیاه جامگان را در لیگ برتر خواهید دید.

نظر شما