شناسهٔ خبر: 27647801 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت جهاد کشاورزی | لینک خبر

رشد 14 درصدی جذب سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان قزوین

صاحب‌خبر -

مدیر مرکز خدمات سرمایه گذاری استان قزوین :

رشد 14 درصدی جذب سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان قزوین

مدیر مرکز خدمات سرمایه گذاری استان قزوین گفت : جذب سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان در سال جاری 14 درصد رشد داشته است .

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین احمد بارگاهی در جلسه تسریع جذب سرمایه گذار که مهندس فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد با بیان این مطلب افزود: تاکنون 83 پرونده سرمایه گذاری در بخش کشاورزی به این دفتر خدمات سرمایه گذاری استان رسیده است.

وی اظهار داشت : از این میزان پرونده های سرمایه گذاری، تاکنون نزدیک 30 درصد در کارکردهای تخصصی مورد بررسی قرار گرفته ، مربوط به کشاورزی است .

مدیر مرکز خدمات سرمایه گذاری استان قزوین با بیان اینکه استان قزوین بستر مستعدی از لحاظ کشاورزی دارد گفت : با تعامل و هماهنگی باید شرایط مناسبی در راستای جذب سرمایه گذار در بخش کشاورزی فراهم شود .

بارگاهی اضافه کرد : در استان قزوین بخش صنعت ، کشاورزی و گردشکری و انرژی به ویژه کشاورزی برای جذب سرمایه گذار اهمیت بسزایی دارد بنابراین باید از این فرصت بخوبی بهره برد .

وی خاطر نشان کرد: برای توسعه و سرمایه گذاری در بخش کشاورزی بایستی با یک نگاه ویژه نگریست تا شاهد رشد و توسعه این بخش در استان باشیم .

بارگاهی تاکید کرد : فرصت ها و طرح های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان را نباید از دست داد .

وی یاد آور شد : برای تسهیل در جذب سرمایه گذار بایستی فرصت و قابلیت های سرمایه گذاری در استان را بخوبی شناسایی و مطالعات اولیه را انجام داد .

بارگاهی خاطر نشان کرد : این مرکز در راستای سیاست جهاد کشاورزی در جذب سرمایه گذار در استان فعالیت می کند.

نظر شما