شناسهٔ خبر: 27625870 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت جهاد کشاورزی | لینک خبر

دیدار مدیر وکارکنان جهادکشاورزی سردشت با امام جمعه شهرستان به مناسبت هفته جهادکشاورزی

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ، در این دیدار صمیمی احمد علیپور مدیر جهادکشاورزی سردشت ضمن تبریک هفته جهادکشاورزی با اشاره به  اقدامات انجام گرفته دربخش کشاورزی شهرستان گفت : توسعه وتوجه به بخش کشاورزی از زمینه های حمایت از تولید ملی است وبرای تحقق پیام مغظم رهبری دراین بخش باید تهدیدها را تبدیل به فرصت کنیم .

حاج ملاسلام امینی امام جمعه شهرستان نیز در این دیدار ضمن ارج نهادن به زحمات کشاورزان زحمتکش ومجموعه جهادکشاورزی گفت :کشاورزی به عنوان یکی از منابع اصلی تغذیه انسان محورمحسوب می شود وبرای رسیدن به این امر مهم به عزم ملی و وحدت بیشتری در جامعه نیاز است .

وی به جایگاه ویژه کشاورزی در دین مبین اسلام  و نزد ائمه اطهار وامامان معصوم اشاره کرد و افزود: در دین اسلام و نزد تمامی بزرگان دینی کشاورزی  از اهمیت و ارزش فراوانی برخوردار است.

این مسئول افزود :کشاورزی جزوحلالترین شغل دردنیا محسوب می شود وباپشتکار این قشر زحمتکش ماتوانسته ایم از واردات بسیاری از تولیدات در کشور بی نیاز باشیم وتوجه به آن بسیار مهم بوده چرا که زمینه ی اشتغال زایی فراوانی برای روستاییان به وجود آورده است .

نظر شما