شناسهٔ خبر: 2761020 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مرد72ساله هندی لحظاتی قبل از سوزانده شدن جسدش زنده شد

جامعه > حوادث - روزنامه ایران نوشت:

صاحب‌خبر -

اعضای یک خانواده هندی که تصور می‌کردند پدربزرگشان مرده است قصد داشتند بدن او را در آتش بسوزانند اما پیش از اجرای این مراسم با زنده شدن مرد 72 ساله همگی شوکه شدند.

دیپاک سینگ 72 ساله در شهر بیل وادا مرده بود که دکتر محلی نیز مرگ وی را تأیید کرد اما هنگامی که همه اعضای خانواده و فامیل جنازه پدربزرگ را برای سوزاندن جسدش تشییع می‌کردند، به ناگاه مرده از جا برخاست و بسیاری از تشییع‌کنندگان وحشتزده پا به فرار گذاشتند.

اعضای خانواده دیپاک می‌گویند: وقتی متوجه شدند که پدربزرگشان به زندگی بازگشته و بلافاصله او را به بیمارستان منتقل کردند.نوه دیپاک، نالوای 26 ساله در این باره به خبرنگاران گفت: همه ما تصور می‌کردیم پدربزرگمان مرده است و با تأیید مرگش توسط پزشک معالج قصد داشتیم بدن بی جانش را طی مراسم تشییع جنازه بسوزانیم. هیچ‌گونه نشانه‌ای از حیات در بدن پدربزرگ دیده نمی‌شد تا اینکه در طول مراسم من متوجه شدم بدن پدربزرگ حرکت می‌کند، اول تصور کردم که همه‌چیز زاییده خیال من است اما ناگهان پدربزرگم چشمانش را باز کرد و بلند شد.او به زندگی بازگشته بود و ما فوراً پدربزرگ را به بیمارستان رساندیم تا تحت‌نظر پزشکان قرار بگیرد، خوشحالیم که پدربزرگ را در آتش نسوزاندیم.

17302

نظر شما