شناسهٔ خبر: 27598985 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت جهاد کشاورزی | لینک خبر

جانبازان جهادگر استان تهران تقدیر شدند

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، کریم ذوالفقاری در جمع جانبازان جهادی با اشاره به اینکه این سازمان خود از اعزام کننده‌های نیرو به جبهه‌های جنگ بوده است، اظهار کرد: رزمندگان جان بر کفی که از جهاد سازندگی به جبهه ها اعزام می شدند، امروز از افتخارات ما هستند.

وی با بیان اینکه اگر ما امروز در آرامش هستیم و به مسند مدیر و مدیرکل تکیه زدیم، مدیون ایثارگری های جانبازان و شهدا هستیم، افزود: امیدوارم بتوانیم راهی که شهدا و جانبازان به زیبایی بنا نهاده اند ادامه داده و شرمنده خون شهدا نباشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران ادامه داد: نام "جهاد" ارزشمند است و امیدوارم بتوانیم رسالت جهادی بودن و جهادگری را حفظ کنیم.

حجت الاسلام ابوالفضل حسینی ، از جانبازان کانون سنگرسازان بی سنگر سازمان نیز با حضور در این نشست گفت: همزمان با آغاز چهلمین سال انقلاب اسلامی، دفاع از انقلاب وظیفه دینی ماست و برماست تا در خدمت ایران اسلامی انجام وظیفه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه جانبازان با خدا معامله کرده اند، افزود: اجر و مزد جانبازان نزد خداست و بزرگترین توشه همین حانبازی است که نباید با تظاهر و ریا پایمال شود.

حجت الاسلام ابوالفضل حسینی با تأکید بر اینکه جانبازان پشتوانه بزرگ جامعه و انقلاب اسلامی هستند، بیان کرد: این بزرگواران شور حسینی را در جامعه برپا داشته‌اند و همچنان در صحنه باقی مانده‌اند تا ولایت تنها نماند.

حاج آقا نفیسی از فرماندهان مهندسی رسمی دوران جنگ و بازنشسته سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی در کنار بنیاد شهید پاسخگوی جانبازان است، افزود: تصمیم حکومتی بر این شد که برنامه خانواده شهدا و جانبازان بر عهده بنیاد شهید منتقل شد و چون جهاد سازندگی سابق و جهاد کشاورزی امروز، مسئول اعزام بوده به صورت مناسبتی در خدمت جانبازان و خانواده معظم شهدا هستیم.

وی با اشاره به اینکه مشکلات جانبازان فقط مختص خودشان نیست، گفت: زمان سرکشی به خانواده شهدا و جانبازان برای فرزندان اسباب بازی ماشین و عروسک می بردیم ؛ اما الان با گذشت بیش از سی سال از زمان جنگ تحمیلی، فرزندان این بزرگواران در جستجوی شغل و درآمد هستند.

جانبازان سی تا هفتاد درصد جانبازان جهادگر استان تهران در ادامه به معرفی و بیان مشکلات و نقطه نظرات خود پرداختند که در خاتمه ، از آنان تقدیر شد.

گفتنی است سازمان جهاد کشاورزی استان تهران 208 جانباز داشت که 154 نفر از آنها طی سنوات گذشته بازنشسته شده‌اند.

نظر شما