شناسهٔ خبر: 27592108 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتدال | لینک خبر

افزایش گشت‌زنی کلانتری‌ها در تعطیلات

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از آمادگی ماموران کلانتری در تعطیلات عید قربان و پایان هفته خبر داد.

صاحب‌خبر -
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از آمادگی ماموران کلانتری در تعطیلات عید قربان و پایان هفته خبر داد.

سرهنگ کیوان ظهیری در گفت‌وگو با ایسنا درباره تدابیر پلیس در تعطیلات عید قربان گفت: با توجه به اینکه تعطیلات آخر هفته و تعطیلات عید قربان در پی یکدیگر قرار گرفته است، از این رو فرصتی ایجاد شده تا بسیاری از شهروندان در تفرجگاه‌ها و فضاهای تفریحی شهر حاضر شوند و برخی دیگر از شهروندان نیز به سفر بروند.

وی با بیان اینکه این تعطیلات برای ماموران پلیس تعطیل نیست،اظهارکرد: همکاران من در کلانتری‌های سراسر تهران در آمادگی کامل هستند علاوه بر آن تاکید شده تا گشت‌های پلیس کلانتری‌ها افزایش یابد و ماموران در این مدت اقدام به گشت‌زنی در سطح محلات تهران کنند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ همچنین از حضور ماموران پلیس درتفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی و تجمعی خبر داد و افزود: آنان در کنار شهروندان حضور دارند تا با هرگونه اقدامات مجرمانه و ایجاد ناامنی برای شهروندان برخورد کنند.

ظهیری به شهروندان توصیه کرد که هنگام سفر و حتی ترک کوتاه مدت منزل حتما نکات ایمنی را رعایت و از بازگذاشتن در پارکینگ و ورودی آپارتمان خودداری کنند همچنین لازم است که در ورودی خانه‌های خود را نیز قفل کنند و از خانه خارج شوند. آن دسته از شهروندانی که دراماکن تفریحی و پارک‌ها حضور دارند نیز توجه داشته باشند که حتما در خودروی خود را قفل کنند و مراقب تلفن همراه و کیف‌پول خود در اماکن شلوغ و... باشند. 

نظر شما