شناسهٔ خبر: 27592097 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امام جمعه موقت اهواز: ملت ایران با مشت‌های گره کرده مقابل یاوه‌گویی‌های ترامپ می‌ایستند

R41468/P1377/S6,57/CT11

امام جمعه موقت اهواز در ادامه خطبه‌های نماز عید قربان گفت: مردم کشور جمهوری اسلامی ایران بامشت‌های گره کرده مقابل یاوه‌گویی های ترامپ می‌ایستند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت‌الاسلام میراحمدرضا حاجتی امروز در خطبه‌های نماز عید قربان ضمن تبریک این عید خجسته اظهار داشت: در فرهنگ ما قربانی کردن فقط به قربانی گوشفند و احشام ختم شده است در صورتی که اینگونه نیست بلکه به گفته علامه طباطبایی هرکاری که برای خدا ودر راه او باشد قربانی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی باید همیار و همدل مظلومان باشیم، افزود: باید با قربانی کردن و دستگیری از فقرا  به مطلوبیت جامعه کمک کرد تا دعاها نیز به سرانجام برسند.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه خطبه‌های نماز عید قربان به تحریم‌ها  اشاره کرد و گفت: هدف عمده تحریم ها توسط دشمنان نظام جمهوری اسلامی این است که کشور را به زمین بزنند تا ما تسلیم اهداف شومشان شویم در صورتی که دشمن نمی‌داند این ملت پیرو همان ملت عاشورایی است که با پافشاری و دشمنی بیشتر فریادهای محکم‌تری برای مبارزه با استکبار  سر می‌دهد.

وی با بیان اینکه مردم کشور جمهوری اسلامی ایران بامشت‌های گره کرده مقابل یاوه‌گویی‌های ترامپ می‌ایستند، عنوان کرد: عده‌ای با ایجاد بی‌نظمی در بازار معیشت مرد را نادیده گرفتند و بعد از آن به دنبال هم آغوشی با آمریکا هستند.

حاجتی افزود: عده‌ای دیگر نیز با فاع از حقوق زنان برای ورود به ورزشگاه‌ها به دنبال کشف حجاب بانوان مسلمان ما هستند که باید گفت ننگ بر این قبیل افراد باد.

انتهای پیام/ش

نظر شما