شناسهٔ خبر: 27592066 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تشریح کرد؛

پروژه‌های قابل افتتاح استان تهران در هفته دولت

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران پروژه‌های قابل افتتاح این اداره‌کل در هفته دولت را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدنادر محمدزاده مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران درباره برنامه‌های این اداره کل در هفته دولت اظهار کرد: پروژه‌های قابل افتتاح برای هفته دولت شامل سه مورد است که این پروژه‌ها در شهرهای تهران، شهرری و شهرقدس قرار دارند.

وی با بیان اینکه در هفته دولت ساختمان و محوطه مدیریت بحران استان تهران افتتاح می‌شود، تصریح کرد: برای این پروژه ۵۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال هزینه شده که اعتبار هزینه شده در قالب ۴ قرارداد به صورت جداگانه با توجه به خواسته‌های بهره‌بردار که استانداری تهران است، مصرف شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران افزود: ساختمان و محوطه مدیریت بحران استان تهران با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصدی، دو هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا دارد که ۵۰۰ متر آن دیوارکشی و ۶۰۰ مترمربع آن محوطه سازی شده است.

وی درباره پروژه قابل افتتاح شهرری گفت: کتابخانه تورقوزآباد شهرری با اعتبار هزینه شده ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال که در دو قرارداد به صورت جداگانه تخصیص داده شده، ۱۷۲ مترمربع زیربنا دارد و دارای ۶۲۳ مترمربع محوطه سازی و ۵۲ متر دیوارکشی شده است.

محمدزاده بیان کرد: این پروژه به صورت ۱۰۰ درصدی پیشرفت فیزیکی دارد که نهاد کتابخانه‌های استان تهران سازمان بهره‌بردار آن است.

وی اظهار کرد: پروژه روشنایی معابر محله‌های شهرک عزیزی، شورای جنوبی و محمدآباد شهرقدس با اعتبار هزینه شده هفت میلیارد و ۸۷۷ میلیون ریال در قالب یک قرارداد شامل اجرای لامپ و تعویض دستک‌های محلات هدف انجام شده که شهرداری و اداره برق شهرقدس دستگاه‌های بهره بردار این پروژه هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران درباره پروژه‌های مربوط به احداث و بهسازی راه اصلی در این استان بیان کرد: روکش آسفالت آزادراه تهران- کرج، محور شهریار-کرج و تعریض و روکش آسفالت محور چیتگر- شهریار مجموعاً به طول ۹ کیلومتر با اعتبار هزینه شده ۲۷۳ میلیارد ریال از پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت است.

وی افزود: همچنین چهار پروژه در حوزه راه‌های روستایی با مجموع ۱۴ کیلومتر احداث، بهسازی و آسفالت شده است.

محمدزاده درباره پروژه‌های روبنایی مسکن مهر استان تهران بیان کرد: یک کلانتری در پروژه مسکن مهر دماوند و دو باب مدرسه در پروژه‌های مسکن مهر پاکدشت و پیشوا در هفته دولت افتتاح می‌شود.

 

نظر شما