شناسهٔ خبر: 27591989 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم تامین است/ امریکا با تهدید های خود در برجام موفق به اجرای خواسته اش نشد

معاون پارلمانی رئیس جمهور در شهرستان بندرترکمن استان گلستان گفت : کالاهای اساسی و مورد نیاز در انبارهای کشور تامین کننده نیاز جامعه است .

صاحب‌خبر -

کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم تامین است/ امریکا با تهدید های خود در برجام موفق به اجرای خواسته اش نشد  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان     امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز با حضور در نماز عید قربان در بین مردمان شهرستان بندرترکمن گفت : دولت به مشکلات مردم واقف است و در تلاش است بتواند با همکاری و همراهی شما برای رفع تمامی مشکلات اقتصادی بیشتر قدم بر دارد.

حسین علی امیری افزود: در خصوص نیازمندی های اساسی و کالاهای مورد نیاز مردم با مشکل مواجه نیستیم و انبارهای کالاهای اساسی تامین کننده نیاز جامعه است.

امیری  به تهدیدهای کشور امریکا و دست نشانده آن نیز اشاره کرد که در تلاش هستند  ایران را یک جامعه جنگجو   نشان دهند  و با اشاره به این موضوع گفت: اکنون با تدابیر و برنامه های تدوین شده ایران،  امریکا با تهدید ها ی خود در برجام موفق به اجرای خواسته خود نشد و خوشبختانه کشورهای باقی مانده در برجام خواستار تامین منافع نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی به التهاب های ماههای اخیر در کشور اشاره کرد و گفت : آنچه در کشور اتفاق افتاد متاثر از جو روانی بود که دشمنان از طریق بنگاه ها خبر پراکنی کردند ، دولت همچنان در کنار مردم با هر قوم و قبیله و مذهبی خاستواهد بود و همه ما برای آرامش اقتصادی ،امنیتی و سیاسی وفادارانه و متعهدانه به اجرای آنها پایبند.

امیری افزود : هر جا نظام جمهوری اسلامی نیاز به کمک ، حمایت و همراهی داشته است حضور شما مردم استان گلستان بویژه شما مردم بندر ترکمن پر رنگ بوده است ، همانطور این استان با تقدیم ۴هزار شهید که بخشی هم متعلق به شماست نشان از مسئولیت پذیری این مردم است .

وی ادامه داد : حضور شما در تمامی صحنه های تاریخی و انقلاب حکایت از لبیک گفتن شما به ندای رهبری است .

امیری ادامه داد : امروز هم جمهوری اسلامی و دولت بر خواسته از رای شما همچنان به حمایت های شما در صحنه های مختلف نیاز دارد .

انتهای پیام/س

سفر معاون پارلمانی رییس جمهور به گلستان

برچسب‌ها:

نظر شما