شناسهٔ خبر: 27591366 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

روسیه: مسکو توسعه همکاری نظامی و دفاعی با ایران را حفظ خواهد کرد

معاون وزیر دفاع روسیه در دیدار با همتای ایرانی خود تاکید کرد که مسکو توسعه همکاری نظامی، دفاعی و ضد تروریسم با ایران را حفظ خواهد کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

 ژنرال " الکساندر فومین" معاون وزیر دفاع روسیه گفت که مسکو توسعه همکاری نظامی، دفاعی و ضد تروریسم با ایران را حفظ خواهد کرد.

وی در جریان دیدار با ژنرال "قاسم تقی زاده" معاون وزیر دفاع ایران در حاشیه نمایشگاه نظامی-فنی «ارتش-2018» مسکو گفت: ما از سطح همکاری مان در زمینه نظامی و فنی-نظامی راضی هستیم. من مطمئن هستم که ما این نوع همکاری را با توجه قوانین بین المللی موجود توسعه خواهیم بخشید.

وی به همکاری دو کشور در زمینه مبارزه با تروریسم بین الملل نیز اشاره کرد و گفت: در برخی مناطق، ما به صورت مشترک تلاش هایی را در زمینه مبارزه با تروریسم داریم که البته اقدامی صحیح و توجیه پذیر است. شرایط جهان بسیار شکننده بوده و مبارزه علیه تروریسم در میان اولویت ها ما برای همکاری است. ما باید همکاری خود در زمینه مبارزه با این شیطان را افزایش دهیم.

تقی زاده نیز در این دیدار تاکید کرد که از پیشرفت ها در زمینه همکاری دفاعی میان دو کشور خرسنده بوه و همکاری میان روسیه و ایران به صورت پویایی نه تنها در عرصه دو جانبه بلکه در عرصه منطقه ای و بین المللی توسعه یافته است.

 

نظر شما