شناسهٔ خبر: 27589868 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

در جلسه‌ی روسای فدراسیون و سازمان لیگ آلمان اعلام شد:

بوندس‌لیگا با تمام قوا پشت تیم ملی می‌ایستد

راینهارد گریندل، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان و راینهارد راوبال، رئیس بوندس‌لیگا بعد از برگزاری یک نشست سه‌ساعته‌ی بررسی بحران، به همراه یواخیم لو و اولیور بیرهوف در مقابل خبرنگاران قرار گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بعد از چندین هفته انتقادهای تند فدراسیون و سازمان لیگ آلمان به یکدیگر و اتهام‌زنی‌های متقابل، کنار هم ایستادن گریندل و راوبال نشان داد که این دو نهاد بزرگ فوتبال آلمان به  توافق رسیده و خصومت را کنار گذاشته‌اند. این چهار نفر بعد از نشست سه‌ساعته‌ی خود در مقابل دفتر سازمان لیگ آلمان در بوندس‌لیگا مقابل خبرنگاران ایستادند. راوبال سپس مهمترین نتیجه‌ی جلسه را به خبرنگاران اعلام کرد:" هر دو طرف اعلام کردند که به یواخیم لو و اولیور بیرهوف اعتماد دارند".


 راوبال، رئیس سازمان لیگ آلمان تاکید کرد که لو و بیرهوف بعد از شکست بزرگ تیم ملی آلمان در جام جهانی روسیه، در فصل پیش رو می‌توانند روی حمایت بوندس‌لیگا حساب کنند. راوبال گفت:" خیلی مهم بود که ما بتوانیم دور هم جمع بشویم و صحبت کنیم. در جلسه‌ی امروز، لو و بیرهوف برنامه‌ی خود برای تغییر شرایط تیم ملی را اعلام کردند که به نظر من برنامه‌ی قابل قبولی است".


گریندل، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان هم سخنان مشابهی ایراد کرد. او گفت:" فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ آلمان در همکاری با هم کار می‌کنند. جلسه‌ی امروز یکی از جدی‌ترین و سخت‌ترین جلساتی بود که در چند صباح اخیر داشتیم. ولی در نهایت باید بگویم ما هیچوقت به اندازه‌ی امروز به هم نزدیک نبوده‌ایم".


با اینحال، جزئیات آنچه در جلسه‌ی بزرگ فوتبال آلمان گذشته در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته. طبق برنامه قرار است لو و بیرهوف روز جمعه در مقابل هیأت مدیره‌ی فدراسیون فوتبال آلمان حاضر شده و برنامه‌های قدم به قدم خود برای آینده‌ی تیم ملی را ارائه دهند. سپس، برنامه‌های پیشنهادی آنها روز بیست و نهم اوت اعلام عمومی خواهد شد.


راوبال، رئیس سازمان لیگ آلمان دیروز گفت:" ما نگران هستیم چون از همین حالا باید به فکر جام جهانی 2022 و جام ملت‌های اروپای 2020 و 2024 باشیم". یواخیم لو هم در صحبت‌های کوتاه خود گفت:" ما در بعضی پستها به مهره‌های جدید احتیاج داریم، بازیکنانی که در پست‌های خود متخصص باشند".

برچسب‌ها:

نظر شما