شناسهٔ خبر: 27588437 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی| برخواه: اتفاقی خاصی نیفتد، حداقل ۲ مدال طلا می‌گیریم/ مرادی باز هم به رکورد جهان حمله می‌کند

R1434/P35350/S3,29/CT11

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: در صورتی که اتفاق خاصی نیفتد دو مدال طلا در دسته ۹۴ کیلوگرم و سنگین وزن خواهیم داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از اندونزی، محمد حسین برخواه با بیان اینکه قول می‌دهد وزنه‌برداری در بازی های آسیایی حداقل 2 مدال طلا کسب خواهد کرد، گفت: وزنه برداران کار خودشان را می‌کنند و تمام تلاش شان این است تا مثل همیشه برای ایران و ایرانی افتخار بیاورند.

وی تصریح کرد: چند روزی می شود که جلسات تمرینی را آغاز کرده‌ایم .در روزهای نخست سبک تمرین کردیم تا آرام آرام بدن‌ها آماده شود، اما از روزهای بعد تمرینات جدی و اساسی‌مان شروع شد. خدا را شکر می‌کنم که وضعیت خوب است و هیچ مشکل خاصی وجود ندارد.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در خصوص شرایط مجید عسکری گفت:الحمدالله وضعیت روحی مجید خوب است و در این چند روز اخیر تا قبل از رسیدن به جاکارتا تمریناتش را با انگیزه پیگیری کرد. بعد از اینکه تصمیم قطعی‌اش را برای حضور در صحنه مسابقات گرف، خیلی جدی تمریناتش را دنبال می‌کند.امیدوارم امروز(چهارشنبه) روز مجید باشد و وزنه‌های خوبی بزند. انشاالله که عسکری بتواند مزد زحماتش را بگیرد.او تلاش زیادی کرده است.

سرمربی تیم ملی درباره شرایط علی مکوندی عنوان کرد:علی مکوندی رقابت سختی را با حریفان خودش خواهد داشت.اگر بتواند مثل مسابقاتی که تا به حال حاضر شده است باشد می‌توان امیدوار بود. او در باشگاه‌های آسیا و یونیورسیاد مقام‌های زیادی آورده است. امیدوارم بتواند وزنه‌های خوبی را به ثبت برساند و روی سکو قرار بگیرد.

برخواه با ابراز امیدواری نسبه به عملکرد سهراب مرادی و کیانوش رستمی در دسته 94 کیلوگرم، گفت:خودمان که خیلی امیدوارم هستیم سهراب و کیانوش طلا و نقره بگیرند.هر دو نفر آماده هستند و در بهترین شرایط قرار دارند. انشاءالله که هر دو نفر رکوردهای خوبی را ثبت کنند. فکر می‌کنم رقابت‌های دسته 94 کیلوگرم یکی از رقابت‌های به یاد ماندنی در این دوره از بازی ها باشد.

وی در خصوص احتمال حمله سهراب مرادی به رکورد دنیا در این مسابقات اظهار داشت: انشاالله حتما این اتفاق خواهد افتاد و او برای شکستن رکورد جهان اقدام می‌کند.

سرمربی تیم ملی در خصوص دسته 105 کیلوگرم گفت: قطعا در این وزن شانس خوبی داری.محمد رضا براری و علی هاشمی وضعیت خوبی دارند.خیلی امیدوار هستیم که هر دو نفر روی سکو قرار بگیرند.

برخواه در خصوص دسته سنگین وزن و حضور حسینی و سلیمی خاطر نشان کرد: درر سنگین وزن ما شانس بالایی داریم.ب هداد که از قهرمانان خوب المپیک و جهان است.در دو ، سه ماه اخیر تمرینات خوبی را انجام داده است و سعید علی حسینی هم رکوردهای خوبی را در تمرینات به ثبت رسانده است و وضعیت‌اش از نظر من ایده آل است.امیدوارم مدال نقره و طلای این وزن به ایران برسد.اگر اتفاق خاصی نیفتد می‌توانیم حداقل دو مدال طلا در این دوره از رقابت‌ها داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی در پایان عنوان کرد:ما آماده تغییر اوزان وزنه‌برداری بعد از بازی‌های آسیایی هستیم. امیدواریم در مسابقات جهانی که با اوزان جدید برگزار می‌شود اتفاق های خوبی برای ایران رقم بخورد. نفراتی که در تهران هستند به خوبی و با معیارهای جدید تمرین می‌کنند. امیدوارم که بتوانیم بهترین نتایج را به دست بیاوریم.

انتهای پیام/

نظر شما