شناسهٔ خبر: 27588150 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مشاور سابق ترامپ: ترامپ به من دستور ارتکاب جرم داد

رئیس جمهور آمریکا تلاش کرد خود را از محکومیت رئیس سابق ستاد انتخاباتی اش بر سر فریبکاری بانکی و مالیاتی مبرا کند و گفت محکومیت مانافورت ربطی به وی ندارد.

صاحب‌خبر -
مشاور سابق ترامپ: ترامپ به من دستور ارتکاب جرم دادبه گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از رويترز؛ دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه تلاش کرد خود را از محکومیت پال منافورت رئیس سابق ستاد انتخاباتی اش بر سر فریبکاری بانکی و مالیاتی مبرا کند و گفت محکومیت مانافورت ربطی به وی ندارد.
ترامپ سه شنبه شب به وقت محلی در بدو ورود به ایالت ویرجینیای غربی برای شرکت در یک تجمع گفت: "احساس بسیار بدی درباره منافورت دارم. این ماجرا هیچ ربطی به من ندارد. هیچ ارتباطی هم با تبانی با روسیه ندارد."  
 
مشاور سابق ترامپ اقرار کرد ترامپ به وی دستور ارتکاب یک جرم را داد
یک وکیل مدافع مایکل کوهن وکیل شخصی سابق دونالد ترامپ  که روز سه شنبه در دادگاهی در نیویورک به ارتکاب تخلفات مالی در تبلیغات انتخاباتی اقرار کرد به نقل از کوهن گفت: ترامپ به وی دستور داده بود مرتکب جرم شود.
لانی دیویس در بیانیه ای اعلام کرد: "امروز وی ایستاد و ضمن سوگند خوردن شهادت داد دونالد ترامپ به وی دستور داد با پرداخت پول به دو زن با هدف تاثیر در انتخابات مرتکب جرم شود."
دیویس افزود: "اگر آن پرداخت ها برای مایکل کوهن جرم است چرا برای دونالد ترامپ نباشد." 
وکیل مدافع ترامپ گفت: اتهامات علیه کوهن، دربرگیرنده "هیچ ادعای ارتکاب خطا" نیست که بر ضد ترامپ باشد.

نظر شما