شناسهٔ خبر: 27587856 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ممنوع شدن آمد و شد همه کامیون‌ها در جاده هرازو سوادکوه /محدودیت ترافیکی پلیس راه در روز عید قربان

پلیس راه مازندران آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی در جاده هراز و سوادکوه را ممنوع کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه آمد و شد خودرو‌ها هم اکنون در جاده‌های هراز، سوادکوه، چالوس، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است، گفت: آمد و شد همه تریلر‌ها از جاده هراز ممنوع است.

وی افزود: آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه ۳۱ مرداد و پنجشنبه اول شهریور و از ساعت ۶ صبح روز جمعه تا ۱۲ ظهر روز شنبه ۳ شهریور از جاده هراز ممنوع شد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد تمامی تریلی‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ چهارشنبه ۳۱ مرداد و جمعه اول شهریور در جاده تهران- سوادکوه-قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: آمد و شد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۲ شهریور تا ۲ بامداد روز شنبه ۳ شهریور از رودهن به سمت آمل ممنوع است و تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه با اعلام ماموران پلیس راه در محل از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود.

وی گفت: آمد وشد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۲ شهریور تا ۲ بامداد روز شنبه ۳ شهریور از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد شد.

وی رانندگان و مسافران را به رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از عبوردر شانه خاکی هنگام ترافیک، استفاده از کمربند ایمنی همه سرنشینان خودرو‌ها توصیه کرد.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

آغاز محدودیت‌های جاده‌ای مازندران

برچسب‌ها:

نظر شما