شناسهٔ خبر: 27586799 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت جهاد کشاورزی | لینک خبر

تلاش دولت برای ریشه کنی فقر تا پایان دوره چهار ساله

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی، در این جلسه معاون اجتماعی و سیاسی و امنیتی استاندار اظهار داشت: با برطرف کردن مشکلات در خصوص ظرفیت های اشتغال و ایجاد فرصت های شغلی مناسب، موضوع فقر زدایی از جامعه، قابل تحقق، میباشد.

دکتر سید جواد حسینی به طرح گفتگوی بین نسلی خانواده و جوانان اشاره کرد و افزود: هر چه گفتگو ها توسط دستگاهای اجرایی گسترش یابد، مورد استقبال استانداری قرار میگیرد.
رئیس کارگروه تخصصی زنان و خانواده استان نیز در این جلسه گفت:تفاوت زیستی نسلها طبیعی است و باید برای از بین بردن گسست نسلی، اجتماعات کوچک را گسترش دهیم.
در ادامه رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی طی سخنانی به اشتغال در بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: 24 درصد اشتغال استان به کشاورزی اختصاص دارد در حالیکه میانگین کشوری 18.2 درصد میباشد.
مجتبی مزروعی اظهار داشت: : برای اولین بار گندم را بالاتر از قیمت جهانی خریداری کردیم در حالیکه تا چند سال پیش وارد کننده گندم بودیم و اکنون به خودکفایی دست پیدا کردیم.
سپس مدیر کل دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی و دبیر کارگروه به شرح دستور جلسه پرداخت و مهمترین اخبار و رویدادهای حوزه زنان و خانواده را طی یکماه اخیر ،مطرح نمود.
خانم سلجوقی در ادامه اقدامات هر یک از کمیته های برگزاری هفته بزرگداشت مقام شامخ زن را تشریح نمود.
در این جلسه شرکت کنندگان و اعضا کارگروه به طرح گزارش عملکرد خود و ارائه دیدگاهها ، پیرامون موارد مطروحه پرداختند.

نظر شما