شناسهٔ خبر: 27585629 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

لو رفت ! ستاره ” پرسپوليسي ” تا ساعت سه شب در اينستاگرام مي چرخد !

دليل اصلي افت آقاي ستاره پرسپوليسي اينستاگرام است

صاحب‌خبر -

سال گذشته بود که عليرضا منصوريان از حضور بازيکنانش در فضاي مجازي گلايه کرد. بعد از او بود که برانکو بابت قليان کشيدن چند بازيکن خود و حضور مداوم در فضاي مجازي اظهار ناراحتي کرد.ديروز، اما سيدجلال حسيني در مصاحبه اي از هواداران پرسپوليس خواست در فضاي مجازي و اينستاگرام بازيکنان اين تيم را الکي بزرگ نکنند.
شنيديم به برانکو هم راپورت داده‌اند يکي از ستاره‌هاي تيمش شب‌ها تا ساعت 3 صبح در اينستاگرام مشغول است و يکي از دلايل اصلي افت او هم همين موضوع بوده است.
متأسفانه مدت هاست فضاي مجازي بخش عمده‌اي از زندگي مردم ما را به خود اختصاص داده است. در اين ميان فوتباليست‌هاي مطرح که طبعاً بايد رفتار حرفه‌اي داشته باشند بايد مراقب استراحت خود باشند و زود استراحت کنند، اما اغلب آن‌ها تا پاسي از شب در اينستاگرام و فضاي مجازي فعاليت دارند.
بازيکن مورد نظر پرسپوليسي هم جزو اين دسته از بازيکنان است که ظاهراً نمي‌داند حضور مستمر در اينستاگرام چقدر مي‌تواند به آينده ورزشي اش لطمه بزند.
پرسش اينجاست؛ وظيفه چه کسي است جلوي اين بازيکن و حاشيه‌هايش را بگيرد؟
جواب اين سؤال را بايد در اقدام پپ گوارديولا بلافاصله پس از حضور در منچسترسيتي جست‌وجو کرد. اين مربي سرشناس اسپانيايي به محض حضور در من‌سيتي اينترنت باشگاه را قطع و اعلام کرد کسي حق ندارد در شبکه‌هاي مجازي فعاليت کند.
همچنين پس از اتمام جام جهاني اخباري در خصوص اردوي ژرمن‌ها در روسيه لو رفت که شاگردان يواخيم لو شب‌ها تا پاسي از شب بيدار مانده و مشغول بازي پلي‌استيشن يا فعاليت در شبکه‌هاي مجازي بوده‌اند!
رسانه‌هاي آلماني دليل اصلي ناکامي قهرمان جام جهاني 2014 در جام جهاني روسيه را به همين رفتار غيرحرفه‌اي و بي‌مسئوليتي بازيکنان تيم کشورشان ربط دادند.
به اعتقاد ما همين امروز بايد برانکو اقدام جدي انجام بدهد. او بايد افرادي را مأمور کند فعاليت شاگردانش را در فضاي مجازي رصد کنند.
بازيکني نبايد به خودش اجازه بدهد تا پاسي از شب در اينستاگرام باشد. پرسپوليس تيم محبوب و بزرگي است که چشم ميليون‌ها هوادار به نتايج آن است. مردم زيادي با برد‌هاي اين تيم خوشحال و از ناکامي سرخپوشان ناراحت مي‌شوند. در چنين تيمي هيچ بازيکني حق ندارد پول ميلياردي بگيرد، اما رفتار غيرمسئولانه بروز بدهد.
اين بازيکن اگر به آينده خودش بي‌توجه است مهم نيست او يا چنين بازيکناني نبايد در پرسپوليس توپ بزنند، اما متأسفانه طرف فيکس هم بازي مي‌کند!
چه بسا بخشي از ناکامي پرسپوليس در فصل جاري و تساوي‌هاي آزاردهنده برابر استقلال خوزستان و نفت مسجدسليمان هم زير سر همين بي‌توجهي و رفتار آماتور بازيکن مورد نظر باشد.

نظر شما