شناسهٔ خبر: 27585097 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت جهاد کشاورزی | لینک خبر

مراسم تودیع و معارفه اعضای هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران برگزار شد

صاحب‌خبر -

آیین تودیع و معارفه اعضای سابق و جدید هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی با حضور معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی و جمعی از مدیران ستادی و روسای اتحادیه ها در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از سازمان تعاون روستایی، مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در ابتدای این مراسم، اظهار داشت: سازمان تعاون روستایی ایران با پیشینه ای تاریخی، میراث دار همیاری های سنتی جامعه کشاورزی و طلایه دار سیر نوین مشارکت های مردمی در افق چشم انداز توسعه پایدار کشاورزی ایران است.

حسین شیرزاد افزود: این سازمان هم اکنون در آستانه فصلی جدید و مترسد شکوفایی و بلوغ تاریخی در حیات معاصر خود قرار گرفته است.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی نیز در سخنان مبسوط ضمن تقدیر و تشکر از اعضای قبلی هیئت مدیره سازمان، اظهار امیدواری کرد از تجارب ارزشمند آنها در پیشبرد اهداف سازمان استفاده بهینه و شایسته بعمل آید.

علی اکبر مهر فرد در ادامه از نقش و رسالت خطیر سازمان تعاون روستایی در شرایط کنونی اقتصاد کشور یاد و خاطر نشان کرد که با توجه به ساختار حقوقی سازمان تعاون روستایی، حضور تعاونی ها و اتحادیه های مربوطه در حلقه های قبل و بعد از تولیدات کشاورزی بویژه تامین نهاده ها و بازرگانی محصولات می بایست به بیشترین درجه ممکن ارتقا یابد که متأسفانه آمارهای فعلی حاکی از انفعال و کم تحرکی مفرط در این زمینه است.

وی گفت: فعالیت‌های شبکه تعاونی کشور تحت مدیریت سازمان مرکزی تعاون روستایی با توجه خرد بودن ساختار کشاورزی ایران دارای اهمیتی فوق العاده و حیاتی است و تجارب موفق کشورهای پیشرفته دنیا نیز از مشارکت تشکل ها و تعاونی‌ها در ایجاد و تکمیل زنجیره های تامین و تولید محصولات کشاورزی حکایت دارد.

براساس این گزارش،طی احکامی جداگانه از سوی وزیر جهاد کشاورزی، آقایان اورانی و رحیمی به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران منصوب و مشغول به کار شدند.


نظر شما