شناسهٔ خبر: 27583868 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت جهاد کشاورزی | لینک خبر

اعطای 11620 میلیون ریال تسهیلات بانکی به بهره برداران کشاورزی چالدران

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، حسن جلالی افزود: از محل تسهیلات صندوق توسعه ملی جهت توسعه و نوسازی چاه‌های کشاورزی مبلغ 3110 میلیون ریال تسهیلات به کشاورزان پرداخت شده است.
وی افزود: در راستای اجرای سیاست های دولت در توسعه مکانیزاسیون کشاورزی شهرستان تا کنون بیش از 8510 میلیون ریال تسهیلات بانکی جهت خرید بیش از 23 دستگاه انواع کمباین، تراکتور و ادوات کشاورزی به متقاضیان پرداخت شده است که پیش بینی می شود تا اتمام سال جاری بیش از 65 درصد اعتبارات مکانیزاسیون این شهرستان جذب شود.
وی با بیان اینکه در راستای توسعه سیستم های نوین آبیاری تحت فشار در بیش از 716 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان بیش از 151 میلیارد ریال یارانه بلاعوض دولتی از محل اعتبارات ملی جذب شده است، افزود: درجهت توسعه آبیاری های تجمیعی در پایاب سد بابا احمد این شهرستان بیش از 140 میلیارد ریال اعتبار و برای تجهیز اراضی خرده مالکین شهرستان به سیستم های نوین آبیاری بیش از 11 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
جلالی در ادامه از افتتاح 18 پروژه آبیاری تحت فشار خرده مالکی در شهرستان چالدران با اعتبار 5713 میلیون ریال و افتتاح پروژه نوسازی ایلراه عشایری شهرستان در دهه مبارک فجر خبر داد.

نظر شما