شناسهٔ خبر: 27583738 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون ووشو | لینک خبر

بازي هاي آسيايي 2018؛ پس از نقره «کياني»/ پنج برنز ووشوي ايران قطعي شد

پنج سانداکار تيم ملي ووشوي ايران با ارائه مبارزاتي تماشايي و صعود به نيمه نهايي بازي هاي آسيايي، مدال برنز خود را قطعي کردند.

صاحب‌خبر - به گزارش روابط عمومي فدراسيون ووشو؛ مبارزات مرحله يک چهارم نهايي رقابت هاي ووشوي بازي هاي آسيايي 2918 جاکارتا، عصر امروز (سه شنبه) برگزار شد و الهه منصوريان، شهربانو منصوريان، عرفان آهنگريان، فرود ظفري و محسن محمدسيفي با عبور از سد حريفان و صعود به نيمه نهايي، پنج برنز تيم ايران را قطعي کردند. صبح امروز نيز «زهرا کياني» به مدال ارزشمند نقره رسيد که با اين اوصاف تيم ووشوي کشورمان، 6 مدال قطعي در هجدهمين دوره بازي هاي آسيايي دارد.
مبارزات مرحله نيمه نهايي، عصر فردا (چهارشنبه) برگزار مي شود.
**نتايج مبارزات سانداکاران ايران در مرحله يک چهارم نهايي، بدين شرح است:
*در وزن منهاي 52 کيلوگرم «الهه منصوريان» که پيش از اين برابر «دوي سناتوهي» نايب قهرمان جهان از هند به پيروزي رسيده بود به مصاف «تي تو تاي» از ويتنام دارنده مدال برنز جهان رفت و در 2 راند متوالي اين رقيب را شکست داد تا به نيمه نهايي راه يابد. وي براي رسيدن به فينال به مصاف «ديوين والي» از فيليپين مي رود.
*در وزن منهاي 60 کيلوگرم «شهربانو منصوريان» که با يک قرعه استراحت به يک چهارم نهايي راه يافته بود به مصاف «تي تاي هانگ» از ويتنام رفت و در همان راند نخست با ارائه فنون مختلف امتيازات متعددي به دست آورد و با ضربه فني به پيروزي رسيد. او در نيمه نهايي با «سوچايا بوالونگا» از تايلند روبرو مي شود.
*در وزن منهاي 60 کيلوگرم مردان «عرفان آهنگريان» که پيش از اين نمايندگان تايلند و يمن را با اقتدار شکست داده بود در مرحله يک چهارم نهايي نيز در پايان مبارزه اي دشوار که سه راند به طول انجاميد از سد «جو سونگ هيون» از کره جنوبي گذشت و به نيمه نهايي گام گذاشت. آهنگريان در مرحله بعدي با «سوريا پارتاپ» از هند مسابقه مي دهد.
*در وزن منهاي  65 کيلوگرم «فرود ظفري» که پيش از اين مقابل «يودي چايادي» از اندونزي پيروز شده بود به مصاف «هوانگ وان کائو» از ويتنام رفت و در 2 راند به پيروزي مقتدرانه رسيد. فرود در نيمه نهايي برابر «گراول نارندر» از هند مسابقه مي دهد.
*در وزن منهاي 70 کيلوگرم «محسن محمدسيفي» قهرمان مطلق جهان در مرحله يک چهارم توانست با اقتدار برابر «کالان خوتسومبار» از لائوس در همان 30 ثانيه نخست با ناک اوت کردن رقيب، به پيروزي دست يابد.
سيفي که پيش از اين «امير اسماعيل اوف» از قزاقستان را مغلوب ساخته بود در نيمه نهايي بايد با «هام گوان سيک» از کره جنوبي مبارزه خواهد کرد.

نظر شما