شناسهٔ خبر: 27583223 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

بازدید وزیر دفاع سوریه از مناطق جنوبی به دستور بشار اسد

«علی عبدالله ایوب» وزیر دفاع و جانشین فرمانده کل نیرو‌های مسلح سوریه امروز سه شنبه همزمان با سالروز عید قربان و به دستور بشار اسد از برخی مناطق نظامی در جنوب یمن بازدیده به عمل آورده است. علی ایوب با تعدادی از سربازان ارتش سوریه و فرماندهان آن‌ها در پایگاه‌هایشان دیدار و عید قربان را به آن‌ها تبریک گفت. وزیر دفاع سوریه همچنین از تلاش‌های آن‌ها در دفاع از وطن و حفظ آبرو و کرامت آن تمجید و بر ادامه مقاومت تا پیروزی نهایی بر تروریسم تاکید کرد. او گفت که پیروزی بر گروه‌های تروریستی تکفیری پس از تضعیف روحیه آن‌ها به دلیل پیروز‌های پیاپی ارتش سوریه در جبهه‌های مختلف این کشور، نزدیک است.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

«علی عبدالله ایوب» وزیر دفاع و جانشین فرمانده کل نیرو‌های مسلح سوریه امروز سه شنبه همزمان با سالروز عید قربان و به دستور بشار اسد از برخی مناطق نظامی در جنوب یمن بازدیده به عمل آورده است.

علی ایوب با تعدادی از سربازان ارتش سوریه و فرماندهان آن‌ها در پایگاه‌هایشان دیدار و عید قربان را به آن‌ها تبریک گفت.

وزیر دفاع سوریه همچنین از تلاش‌های آن‌ها در دفاع از وطن و حفظ آبرو و کرامت آن تمجید و بر ادامه مقاومت تا پیروزی نهایی بر تروریسم تاکید کرد.

او گفت که پیروزی بر گروه‌های تروریستی تکفیری پس از تضعیف روحیه آن‌ها به دلیل پیروز‌های پیاپی ارتش سوریه در جبهه‌های مختلف این کشور، نزدیک است.

 

برچسب‌ها:

نظر شما