شناسهٔ خبر: 27582718 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

در گفت‌وگو با برنا مطرح شد؛

حضور سپاهان در نخستین دوره لیگ برتر رول‌بال بانوان

سرمربی تیم رول‌بال بانوان سپاهان گفت: تیم سپاهان در لیگ برتر رول‌بال بانوان که برای اولین بار برگزار می‌شود، حضور دارد.

صاحب‌خبر -

الهه مرتضایی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: امسال نخستین دوره رقابت‌های لیگ برتر رول‌بال بانوان برگزار می‌شود و تیم ما تحت عنوان فولاد مبارکه سپاهان در مسابقات حضور پیدا می‌کند.

وی افزود: با همکاری و حمایت  مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، رییس هیأت اسکیت استان اصفهان و همچنین حمایت باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان این زمینه فراهم شد تا اصفهان در این رقابت‌ها یک نماینده داشته باشد.

سرمربی تیم رول‌بال بانوان سپاهان به حضور 10 تیم در رقابت‌ها اشاره کرد و ادامه داد: مسابقات در سه دوره انجام می‌گیرد که اولین دوره آن از فردا در قزوین آغاز می‌شود؛ تیم ما در نخستین دیدار به مصاف تیم هیأت اسکیت قم خواهد رفت.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه رول‌بال ترکیبی از سه رشته اسکیت، هندبال و بسکتبال است، در تیم علاوه بر رول‌بالیست‌های قدیم اصفهان قهرمانان رشته‌های هندبال، بسکتبال و اسکیت هم حضور دارند.

مرتضایی بیان کرد: با تمریناتی که داشتیم از نظر بدنسازی وضعیت خیلی خوبی داریم، از نظر تکنیک، تاکتیک و سایر موارد فنی هم بسیار آماده هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در واقع می‌خواهیم تیم در صدر جدول قرار بگیرد و تا پایان رقابت‌ها در همان جایگاه حفظ شود.

سرمربی تیم رول‌بال بانوان سپاهان اذعان کرد: اولین بار است که چنین اتفاقی افتاده و برایمان اهمیت زیادی دارد؛ من می‌خواهم قدردانی کنم از همه کسانی که حمایت و همکاری کردند تا این تیم شکل بگیرد و بتواند توانمندی‌هایش را در این سطح از رقابت‌ها نشان دهد.  

 

نظر شما