شناسهٔ خبر: 27582536 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

بیش از 171کیلوگرم مواد مخدر در فارس کشف شد

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، در گزارش روز سه شنبه خود به نقل از رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس بیان داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان

صاحب‌خبر - معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، در گزارش روز سه شنبه خود به نقل از رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس بیان داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، در تعامل بین ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس و استان اصفهان، ماموران از تردد یک دستگاه سمند حامل مواد مخدر مطلع شدند.
سرهنگ عبدالله خسروانی افزود: پس از انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، خودرو مورد نظر در محور سروستان - شیراز شناسایی شد و در پی مسافتی تعقیب و گریز، ماموران این وسیله نقلیه را متوقف و در بازرسی از آن 72کیلو و 500 گرم تریاک کشف کردند.
وی گفت: در پیوند با این مواد یک نفر دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.
شهرستان سروستان در 80 کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.
همچنین در گزارش دیگری از این معاونت از قول فرمانده انتظامی شهرستان لارستان آمده است: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، هنگام کنترل خودرهای عبوری به یک دستگاه وانت پراید شک و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.
سرهنگ داود امجدی افزود: در بازرسی از این وسیله نقلیه 59 کیلوگرم تریاک کشف و یک نفر متهم در ارتباط با آن دستگیر و پس از تحویل به مرجع قضایی از این طریق روانه زندان شد.
شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله 378 کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.
این گزارش همچنین به نقل از سرهنگ محمد هاشم قسام، فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی بیان کرد: ماموران انتظامی در محورهای مواصلاتی این شهرستان و در حین کنترل خودروهای عبوری در بازرسی از یک دستگاه وانت پراید، 40 کیلوگرم تریاک کشف و یک نفر قاچاقچی را دستگیر کردند.
شهرستان ممسنی به مرکزیت نورآباد در فاصله 158کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.
9873 /6118
انتهای پیام

نظر شما