شناسهٔ خبر: 27582358 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از افزونه جدید گوگل تا ماجرای بیکاری تکنولوژیک

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

گوگل در نسخه وب خود افزونه ای طراحی کرده که می تواند پیام های ارسالی شما را بازیابی کرده و شما را از اشتباهاتی مانند غلط املایی و دیگر موارد مشابه نجات دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فروشگاه اپل در میدان لاید زپلین آمستردام به دلیل انفجار آی پد تخلیه شد.این ماجرا  از سوی آتش نشانی شهر تایید شد و خبر رسید که سه نفر بعد از این حادثه دچار مشکلات تنفسی شدند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اقتصاددان ارشد بانک مرکزی انگلیس  معتقد است هوش مصنوعی می تواند مشاغل زیادی را محو کرده و مردم را به "بیکاری تکنولوژیک" مجبور کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پژوهشگران ام آی تی یک سیستم GPS جدید طراحی کرده اند که می تواند داخل بدن انسان ردیابی کند. این سیستم با ردیابی وضعیت درون بدن اطلاعاتی منحصر به فرد در اختیار کاربران می گذارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گزارش های دنیای فناوری حکایت از آن دارند که عربستان سعودی سرمایه گذاری هنگفتی در گروه خودروسازی «لوسید موتورز»انجام داده است. گروه خودروسازی مذکور در حوزه خودروهای الکتریکی فعالیت می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروهی از باستان شناسان در پرو موفق شدند یک دیوار نوشته 3 هزار و 800 ساله کشف کنند که بی شباهت به ایموجی های امروزی نیست.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما