شناسهٔ خبر: 27581684 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

آیت‌الله خاتمی؛ سخنران مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر شهر رشت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت: آیت‌الله خاتمی؛ سخنران مراسم بزرگداشت یاد و خاطرۀ شهیدان رجایی و باهنر شهر رشت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت و به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه روح و جان مردم انقلابی ایران با یاد و خاطرۀ شهدای انقلاب اسلامی عجین شده است، گفت: چهل سال از عمر گرانبهای انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و عظمت و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مدیون خون پاک شهدای والامقام هستیم.


حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری با بیان اینکه شهادت شهیدان رجایی و باهنر امام امت و ملت را اندوهگین ساخت، تصریح کرد: به‌شهادت رساندن این دو بزرگوار توسط منافقین کوردل، نقطه عطفی برای وفاق ملی شد و موجب قوام و دوام نظام و آشکارشدن چهرۀ کریه و زشت دشمنان خودفروخته گردید. 
 

وی با بیان اینکه هدف اصلی گروهک تروریستی منافقین از ترور شخصیت‌ها، حذف یاران خدوم معمار کبیر انقلاب اسلامی و تضعیف نظام بود، اظهار کرد: اقتدار بی‌مثال و عزتمندانه ایران اسلامی در چهل سالگی انقلاب اسلامی، ثمرۀ خون پاک رجایی‌ها و باهنر‌ها است.
 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه چهل سال است که دشمنان نظام برای براندازی نظام اسلامی ایران نقشه می‌کشند و شکست می‌خورند، ادامه داد: منویات داهیانه رهبر معظم انقلاب، هوشیاری مردم و خون پاک رجایی‌ها و باهنرها، نظام را از شر توطئه‌ها و دسیسه‌های شیطانی‌ دشمنان بیمه کرده است. 
 

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با تاکید بر لزوم بازخوانی و روشنگری وقایع تاریخی سال‌های اول پیروزی انقلاب اسلامی برای نسل جوان، گفت: با وجود برنامه‌ریزی وسیع و پیچیدۀ اتاق فکر دشمن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با هدف ایجاد ناامیدی در جامعه، ضرورت همفکر و همراهی رسانه‌ها، فعالان فرهنگی و نخبگان سیاسی استان برای خنثی‌کردن این اقدامات به‌ویژه در فضای مجازی بیش از پیش احساس می‌شود.
 

وی از برگزاری مراسم استانی بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در شهر رشت خبر داد و خاطر نشان کرد: این مراسم ساعت 10 صبح روز چهارشنبه( 7 شهریور) و با سخنرانی آیت‌الله «سیداحمد خاتمی» امام جمعه موقت تهران در سالن اجتماعات بانک صادرات استان گیلان برگزار خواهد شد.

نظر شما