شناسهٔ خبر: 27580677 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

عملکرد آموزش و پرورش قزوین در دولت تدبیر و امید

در این مطلب، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در گفت و گو با هفته نامه نسیم از راه اندازی فاز دوم مرکز درمانی فرهنگیان، کسب 6 رتبه کشوری در سومین جشنواره

صاحب‌خبر - در این مطلب، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در گفت و گو با هفته نامه نسیم از راه اندازی فاز دوم مرکز درمانی فرهنگیان، کسب 6 رتبه کشوری در سومین جشنواره نوجوان خوارزمی و راه اندازی مدرسه انرژی اتمی و جذب سه هزار و 200 کودک بازمانده از تحصیل در استان خبر داده است.
سالار قاسمی گفته است: آن چه به عنوان عملکرد آموزش و پرورش قزوین در دولت تدبیر و امید یاد می شود خلاصه ای از شاخص های است که آموزش و پرورش استان با تکیه بر همت و اراده جمعی کسب کرده و پرداختن به جزییات عملکردی به لحاظ فراوانی موضوعات و همچنین وسعت کارهای اجرایی و برنامه های انجام شده، نیاز به فرصت و مجال بیشتری، فراتر از این گزارش دارد.
نسیم قزوین همچنین گفت و گویی با سیدعبدالعظیم موسوی، مدیر مسئول روزنامه ولایت پیرامون مسایل مختلف استان از جمله اوضاع سیاسی قزوین، عملکرد نمایندگان مجلس و عملکرد مطبوعات داشته است.
کنگره سه هزار شهید استان قزوین در آبان ماه، گفت و گو با شهردار الوند و قتل پدر 86 ساله توسط پسرش در قزوین از دیگر عناوین این شماره نسیم قزوین است.
نشریه نسیم قزوین هفته نامه اصول گرایی است که با مدیرمسئولی حسن رجبی منتشر می شود.
7388/8054
انتهای پیام

نظر شما