شناسهٔ خبر: 27580334 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مشکل آب خانوار‌های بالا دست شهر چغادک برطرف شد

مدیر امور آبفای شهرستان بوشهر با بیان اینکه برخی نقاط بالا دست شهر چغادک از کم آبی به سبب افت فشار رنج می‌بردند گفت: با اجرای پروژه مربوطه در شبکه آبرسانی چغادک مشکل خانوار‌های بالا دست شهر چغادک برطرف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مدیر امور آبفای شهرستان بوشهر ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت تامین آب چغادک با بیان اینکه روزانه به‌طور متوسط ۳ هزار و ۵۰۰ متر مکعب آب وارد شبکه آبرسانی این شهر می‌شود اظهار داشت: نقاطی از شبکه آبرسانی چغادک دارای فرسودگی و عمر بالا است که این مهم سبب مشکلات در آبرسانی شده است.

علی پورقربان با بیان اینکه مصرف بهینه آب باید در دستور کار مشترکان قرار بگیرد گفت: برخی از مشترکان که در ابتدای شبکه آبرسانی قرار دارند با برداشت بیش از حد معمول برای خانوار‌هایی که در مناطق بالا دست شبکه قرار دارند مشکلاتی ایجاد کرده‌اند.

مدیر امور آبفای شهرستان بوشهر مشکل آب چغادک را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه برخی نقاط بالا دست شهر چغادک از کم آبی به سبب افت فشار رنج می‌بردند گفت: با اجرای پروژه مربوطه در شبکه آبرسانی چغادک مشکل خانوار‌های بالا دست شهر چغادک برطرف شد.

پورقربان از نوبت‌بندی توزیع آب به صورت یک روز در میان در چغادک خبرداد و بیان کرد: آبرسانی در شهر چغادک از طریق شبکه به‌صورت یک روز در میان برای چغادک شرقی و غربی انجام می‌شود.

وی با تاکید بر توجه به نوسازی و توسعه شبکه آبرسانی افزود: این مهم در اولویت برنامه‌های شرکت آبفای بوشهر قرار دارد.

انتهای پیام/م

مشکل آب آشامیدنی شهر چغادک برطرف شد

برچسب‌ها:

نظر شما