شناسهٔ خبر: 27579710 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

سیفی حریف خود را ناک اوت کرد

منبع: فارس

محسن محمد سیفی نماینده وزن ۷۰- کیلوگرم تیم ملی ووشو کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی اندونزی نماینده لائوس را ناک اوت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سومین روز از هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی اندونزی در حالی از صبح امروز آغاز شده است که محسن محمدسیفی نماینده وزن  ۷۰-کیلوگرم تیم ملی ووشو کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی و در راند اول نماینده لائوس را ناک اوت کرد و به نیمه نهایی راه یافت.

محسن محمدسیفی دارنده چهار مدال طلای جهان و ۲ طلای بازی های آسیایی در نخستین مبارزه خود نماینده قزاقستان را شکست داده بود.

«فرود ظفری»سانداکار وزن منهای ۶۵ کیلوگرم تیم ملی ووشوی ایران ابتدا نماینده اندونزی را شکست داد و پس از آن نماینده ویتنام را در ۲ راندشکست داد و مدال برنز خود را قطعی کرد و عصر فردا در نیمه نهایی با برنده ازبکستان و هند مبارزه خواهد کرد.

عرفان آهنگریان نماینده وزن ۶۰- کیلوگرم تیم ملی ووشو کشورمان در مرحله یک‌ چهارم نهایی با شکست نماینده کره جنوبی مدال برنز خود را قطعی کرد. او پیش از این سانداکارانی از تایلند و یمن را شکست داده و به مرحله یک‌چهارم نهایی رسیده بود.آهنگریان فردا(چهارشنبه) در نیمه نهایی با برنده دیدار فیلیپین و هند مبارزه خواهد کرد.

الهه منصوریان سانداکار وزن منهای ۵۲ کیلوگرم تیم ملی ووشوی ایران با برتری مقابل نماینده ویتنام به مرحله نیمه نهایی بازی‌های آسیایی رسید و مدال برنز خود را قطعی کرد.

شهربانو منصوریان ساندکار وزن ۶۰ -کیلوگرم تیم ملی ووشوی ایران در راند نخست مبارزه با نایب قهرمان آسیا از ویتنام با ضربه فنی به برتری دست یافت تا با صعود به مرحله نیمه نهایی بازی های آسیایی مدال برنزش مسجل شود.

نظر شما