شناسهٔ خبر: 27579195 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس پلیس راه گیلان:

محدودیت های ترافیکی در جاده های گیلان اعمال می شود

رشت- رئیس پلیس راه گیلان گفت: محدودیت های ترافیکی در جاده های گیلان برای افزایش ایمنی سفر مسافران به این استان امروز و جمعه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۴ شب اعمال می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین محمدپور بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز (سه شنبه) ۳۰ مرداد ماه از ساعت ۱۲ ظهر لغایت ۲۴ شب تردد کلیه خودروهای سنگین باری به جزء خودروهای حامل مواد سوختنی و فاسد شدنی در دو محور رشت - قزوین و آستارا- اردبیل ممنوع است.

 وی با بیان اینکه براساس هماهنگی های انجام شده با استان های قزوین و اردبیل این محدودیت در سه استان اجرایی می شود، افزود: این اعلام محدودیت به تمامی باربری ها سطح استان گیلان از صدور بارنامه در این مدت خودداری کنند.

رئیس پلیس راه گیلان در ادامه با اشاره به اینکه پیش بینی می شود در تعطیلات پیش رو مسافران زیادی به استان وارد شده و شاهد حجم زیادی ترافیک باشیم، گفت: لذا کامیون ها و مالکین خودروهای سنگین توصیه های پلیس راه گیلان را جدی گرفته و از تردد در این محورها جدا خودداری کنند.

وی یادآورشد: این محدودیت در روز جمعه دوم شهریور ماه سال جاری نیز در این دو محور از ساعت ۱۲ ظهر لغایت ۲۴ شب اعمال می شود.

سرهنگ محمدپور همچنین از گردشگران و مسافر ان خواست تا از سرعت و سبقت غیرمجاز در محورهایی که جدا شده نیست جدا خودداری کنند.

نظر شما