شناسهٔ خبر: 27578642 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

کانوسوار کرمانشاهی تیم ملی در جاکارتا:

حریفان سرسختی داریم اما کانوی ایران زنگ خطری برای رقباست

علی اجاقی نماینده کشورمان در ماده کانوی دونفره 1000 متر است

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی اجاقی قایقران کرمانشاهی تیم ملی کانوکانادایی با اظهار رضایت از تمرینات، شرایط اردوها را مناسب ارزیابی کرد و گفت: امسال به سطح قابل قبولی از آمادگی رسیدیم و با این که رقابت سختی در پیش داریم زنگ خطری برای حریفان‌مان هستیم.

او افزود: پس از مسابقات قهرمانی آسیا چین که در دو نفره 200 متر و 1000 متر موفق به کسب مدال شدم تمرینات را با هدف حضور موفق در بازی‌های آسیایی زیر نظر الیاس اقلیمی ادامه دادم.

اجاقی ادامه داد: در زمستان تمرینات استقامتی خوبی پشت سر گذاشتیم و یک اردو هم در عسلویه داشتیم که شرایط آب و هوایی مناسب و امکانات خوب زمینه را برای تمرینات استقامتی فراهم کرد که همه این‌ها دست به دست هم دادند بهترین تمرینات فصل زمستانم پشت سر بگذرانم.

او به بیماری که در زمستان داشته اشاره کرد و  افزود: تست اسفندماه به دلیل بیماری آمادگی خوبی نداشتم و برای شرکت در تست از شرایط مناسبی برخوردار نبودم اما برای حضور در تیم باید تست می‌دادم و از نتیجه به دست آمده به دلیل بیماری‌ام راضی بودم.

 دارنده مدال نقره دو نفره کاپ جهانی پرتغال ادامه داد: پس از پایان تست زمستان اردو را از چهارم فروردین شروع کردیم و من بیشتر تمرکزم روی تمرینات قدرتی و سرعتی بود و بعد از مسابقات کاپ جهانی آلمان که تجربه خوبی بود تمرینات استقامتی را ادامه دادم، برای رقابت در کانوی دو نفره 1000 متر همراه شاهو ناصری تمرینات پر فشاری پشت سر می‌گذاریم و وضعیت آمادگی رضایت بخشی داریم و رکوردهایی که سال گذشته به سختی می‌زدیم امسال به راحتی از آن عبور می کنیم.

اوبا بیان بالا بودن شانس مدال در جاکارتا افزود: در مسابقات آسیایی و جهانی با حریفانمان آشنا شدیم با این که رکوردهای قابل قبولی ثبت کردیم کار سختی در بازی‌ها با وجود حریفانی از چین دارای مدال نقره در کاپ جهانی و قزاقستان دارای قهرمانی جهان و ازبکستان که در رده ششم المپیک قرار گرفت خواهیم داشت اما ما هم زنگ خطری برای آن‌ها هستیم.

اجاقی ادامه داد: قایقرانی ایران حضور درخشانی در بازی‌ها داشته باشد.

او افزود: ترکیب جدیدی در کانوی دونفره ١٠٠٠ متر به همراه شاهو تشکیل دادیم. تجربه او بسیار به ما کمک می‌کند و به یاری خدا تلاش می‌کنیم تا یکی از مدال‌های ایران در پالمبانگ توسط این قایق بدست بیاید.

 

نظر شما