شناسهٔ خبر: 27578468 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ساخت مجموعه کورش کبیر نام ملایر را پرآوازه‌تر می‌کند

R41405/P1377/S6,75/CT11

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: وجود هنرمندان برجسته‌ای چون استاد جعفری جوزانی که از اهالی ملایر هستند ثابت می‌کند که این شهر در عرصه فرهنگ و هنر حرف اول را می‌زند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از ملایر، محمد کاظمی امروز درمراسم نکوداشت استاد فرهیخته و کارگردان برجسته سینمای ایران مسعود جعفری جوزانی اظهار داشت: افتخار می‌کنم که به عنوان یک ملایری در مراسم  بزرگداشت یکی از اساتید مسلم و فرهیخته عرصه سینما و هنر شرکت می‌کنم.

وی با تجلیل از اقدام مسعود جعفری جوزانی برای رونمالیی از کتابش در ملایر بیان کرد: برگزاری این مراسم و همچنین اراده و ‌همت استاد مسعود جعفری جوزانی  برای رونمایی از این کتاب، در ملایر درس بزرگی برای همه کسانی است که در گذشته در روستاهای ملایر متولد شده، زندگی و تحصیل کرده‌اند اما امروز که دستشان به دهانشان می‌رسد با  زادگاهشان قهرند.

نماینده مردم ملایر در مجلس  گفت: ملایر از نظر جمعیتی، شهر دوم اما از نظرفرهنگی شهر اول استان همدان است و امروز حضور شخصیت ارزشمندی چون استاد جعفری این امر را ثابت  می‌کند.

کاظمی با اشاره به اینکه امروز عرصه سینما، هنر، موسیقی و تئاتر در کشور ما هنوز جایگاه خودش را پیدا نکرده ابراز کرد: به خاطر برخی مشکلات و تنگ نظری‌ها برخی فیلم‌سازان و‌کارگردان‌ها نتوانستند داشته‌ها ، ایده‌ها و آرمان‌های خود را در قالب فیلم و موسیقی نشان دهند.

وی دریافت مجوز ساخت مجموعه کوروش کبیر توسط مسعود جعفری جوزانی را افتخاری بزرگ برای ملایر دانست و بیان کرد: ما ملایری‌ها  دستان شما را می‌بوسیم که تصمیم دارید این مجموعه بزرگ را در ملایر بسازید.

این مسئول با تاکید بر اینکه ما نمایندگان ملایر قول می‌دهیم با تمام توان در راستای ساخت این  مجموعه شما را یاری کنیم عنوان کرد:  اراده و همت این استاد برجسته و مسلم عرصه سینما برای رو نمایی ازکتاب خود در زادگاهش نیز افتخار بسیار بزرگی است که نصیب ملایری‌ها شده است.

به گزارش تسنیم در پایان مراسم با حضور نماینده ملایر ، فرماندار ویژه ، مدیر کل ارشاد و جمعی از بازیگران سینما و تلویزیون و هنرمندان ملایری از کتاب استاد جوزانی با عنوان  "تصویری در گردش" به تألیف محمد حسین یزدانی  و پوستر شصتمین جشنواره منطقه‌ای فیلم و عکس که قرار است با حضور 11 استان در شهریور ماه امساتل در ملایر  برگزار شود رونمایی شد .

انتهای پیام/ش

نظر شما