شناسهٔ خبر: 27577709 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کارشناس داوری فوتبال:

فغانی باید با دانشگاه پرسپولیس قطع همکاری کند

نوذر رودنیل گفت: به فغانی برای تدریس نکردن در دانشگاه پرسپولیس وصیت و نصیحت می‌کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج پس از آن که شنیده شد علی‌رضا فغانی قصد فعالیت در دانشگاه پرسپولیس برای آموزش داوری فوتبال را دارد برخی کارشناسان و پیشکسوتان داوری فوتبال از جمله سید رضا غیاثی سخنگوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال واکنش‌هایی نشان دادند.(اینجا را کلیک کنید).

در همین خصوص علی رضا فغانی داور بین‌المللی و شناخته شده فوتبال کشور نیز در پاسخ به اظهارات سید رضا غیاثی در گفت‌وگو با فارس واکنش نشان داد.(اینجا را کلیک کنید).

نوذر رودنیل کارشناس و پیشکسوت داوری فوتبال ایران هم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: ارتباط بسیار خوبی با علی‌رضا فغانی، پدر و پدر خانم وی دارم و در دو جام جهانی اخیر هم این ارتباط تقریبا به صورت مستمر با خود فغانی وجود داشت و در روسیه هر چند روز یکبار با علی‌رضا تماس داشتم.

وی با بیان این که علی‌رضا فغانی هیچ نیازی به پول از جمله پول دانشگاه ندارد افزود: اعتبار و نامی که علیرضا فغانی اکنون در عرصه داوری جهان دارد از هر پول و مبلغی بالاتر است.

این کارشناس برجسته داوری فوتبال کشور گفت: با اظهارات سیدرضا غیاثی از این جهت موافقم که اگر دانشگاه پرسپولیس زیر نظر باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس باشد آقای فغانی باید قطع همکاری کند چرا که برای نمونه فردا جواب تماشاگران استقلال را چگونه خواهد داد؟

رودنیل با اشاره به حمایت‌هایی که سید رضا غیاثی از فغانی تاکنون داشته است افزود: شاید خود علی‌رضا فغانی نداند اما من از نزدیک در جریان هستم که غیاثی هیچگاه بدخواه فغانی نبوده و اگر چنین اظهار نظری کرده از روی دلسوزی و برای جلوگیری از عواقب بعدی بوده است.

انتهای پیام/الف

نظر شما