شناسهٔ خبر: 27577598 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۹۰ درصد مصوبات کمیته قضائی اردبیل اجرایی شد

R41374/P1377/S6,49/CT11

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: ۹۰ درصد مصوبات کمیته قضائی حمایت از سرمایه گذاری، تولید و اشتغال در اردبیل اجرایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، یوسف خدادادی بعد از ظهر امروز در دهمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 90 درصد مصوبات کمیته قضائی حمایت از سرمایه گذاری، تولید و اشتغال در اردبیل اجرایی شد.

وی با اشاره به این که دستگاه قضائی اردبیل به طور مناسب و همه‌جانبه از سرمایه‌گذاری‌های مشروع و قانونی حمایت می‌کند افزود: سرمایه‌گذاری در مناطق محروم باید با حمایت همه‌جانبه مورد توجه واقع شود و در این زمینه وظیفه بانک‌های عامل این است که با از سر راه برداشتن موانع و سنگ‌اندازی ترغیب سرمایه‌گذاران را از بین نبرند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: تلاش بر این است که با حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران مناطق محروم اشتغال‌زایی منطقه را تحقق بخشیده و مشکل بیکاری را برطرف کرده و بالتبع شاهد کاهش آسیب‌های اتماعی در جامعه باشیم که این مسائل بسیار حائز اهمیت هستند.

خدادادی تصریح کرد: انتظار ما از بانک‌های عامل این است که با ارائه تسهیلات کم‌بهره بانکی موانع سرمایه‌گذاری را در استان برطرف کرده و به همین منظور انتظار داریم نگاه انتفاعی دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات کنار گذاشته شود و عمیقا و ژرفا به حل مشکلات نگریسته شود.

وی با اشاره به این که اردبیل در جذب سرمایه‌گذاران جزو استان‌های ضعیف کشور است اظهار کرد: باید به این مهم توجه داشته باشیم که تنها راه نجات از مشکلات اقتصادی حمایت از سرمایه‌گذاران است تا بتوانیم آمار بیکاری را کاهش داده و از بروز ناهنجاری‌های جامعه جلوگیری به عمل آوریم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: چهار پرونده‌ متقاضیان بررسی شد که این پرونده‌ها در زمینه‌های گردشگری، واحدهای تولیدی و کشاورزی بودند و یکی از پرونده‌های امروز مربوط به موضوع گردشگری سد گیلارلو منطقه گرمی بود که تصمیمات مقتضی در این مورد اتخاذ شد.

خدادادی افزود: دو پرونده‌ دیگر مربوط به واحدهای تولیدی بود که مشکلاتی با بانک‌های مختلف داشتند، این مشکلات مطرح و درمورد نحوه محاسبه سود و جرائم و این که اصل وام مشمول ماده 35 می‌شود تصمیمات لازم گرفته شد.

وی گفت: پرونده‌ای هم درمورد واحدهای کشاورزی در منطقه پارس‌آباد بود که آن هم مطرح شد و تصمیماتی در مورد آن گرفته شد، به لطف خدا درمورد هر چهار پرونده تصمیمات مساعدی گرفته شد و امیدواریم که مشکلات هر چهار واحد رفع شود.

انتهای پیام/ش

نظر شما