شناسهٔ خبر: 27576040 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عرضه نوشت افزار مدرسه‌ای و دانشگاهی در مصلی

چهارمین نمایشگاه ملی عرضه مستقیم نوشت افزار و ملزومات مدارس و دانشگاه‌ها امروز با حضور و مشارکت بیش از ۲۱۵ واحد تولیدی از سراسر کشور در ضلع جنوبی مصلی بزرگ امام خمینی (ره) گشایش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ در این نمایشگاه انواع نوشت افزار شامل ۱۰۰ نوع خودکار، مداد، مداد رنگی، خط کش، خودنویس، ماژیک، انواع دفتر خط دار، دفتر نقاشی، دفاتر طراحی، انواع کیف و کفش مدارس، مقنعه، روپوش مدارس و ملزومات حجاب تولیدی مناطق مختلف کشورمان عرضه و به نمایش عموم گذاشته شده است.

در چهارمین نمایشگاه ملی عرضه مستقیم نوشت افزار و ملزومات مدارس و دانشگاه ها، ۲۰ تولید کننده نوشت افزار و ۸۰ کارخانه، ​ اقلام مورد نیاز مدارس و دانش آموزان را تولید کرده اند.

در این نمایشگاه حدود ۴۰۰ کد اقلامی مورد نیاز دانش آموز ارئه شده است.

برای برگزاری این نمایشگاه، اتحادیه تعاونی تولیدی نوشت افزار، انجمن صنفی تولیدکنندگان و مجمع تولید کنندگان ایرانی اسلامی و سازمان دانش آموزی، اتحادیه انجمن دانش آموزی و اتحادیه تعاونی مصرف همکاری کرده اند.

چهارمین نمایشگاه ملی عرضه مستقیم نوشت افزار و ملزومات مدارس و دانشگاه‌ها با هدف تأمین ملزومات و نیازمندی‌های دانشجویان و دانش آموزان در آستانه سال جدید تحصیلی و همچنین حمایت از کالای ایرانی برپا شده است.

همه اجناس، کالا‌ها و اقلام عرضه شده در چهارمین نمایشگاه ملی عرضه مستقیم نوشت افزار و ملزومات مدارس و دانشگاه‌ها با تخفیف ۱۵ تا ۳۰ درصد در اختیار خانواده ها، دانش آموزان و دانشجویان قرار می‌گیرد و خانواده‌ها می‌توانند اقلام نوشتاری مورد نیاز دانش آموزان را خریداری کنند.

چهارمین نمایشگاه ملی عرضه مستقیم نوشت افزار و ملزومات مدارس و دانشگاه‌ها از امروز تا ۹ شهریور هر روز از ساعت ۱۱ تا ۲۱ در ضلع جنوبی مصلی امام خمینی (ره) آماده بازدید علاقه‌مندان است.

عرضه نوشت افزار مدرسه‌ای و دانشگاهی در مصلی عرضه نوشت افزار مدرسه‌ای و دانشگاهی در مصلی عرضه نوشت افزار مدرسه‌ای و دانشگاهی در مصلی عرضه نوشت افزار مدرسه‌ای و دانشگاهی در مصلی عرضه نوشت افزار مدرسه‌ای و دانشگاهی در مصلی

نظر شما