شناسهٔ خبر: 27575926 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خدمات دولت درحوزه سلامت افتخارآمیز است

گناوه- ایرنا- فرماندار دیلم استان بوشهر گفت: خدمات دولت تدبیر وامید درحوزه سلامت به مردم در طول دوران انقلاب بویژه در این شهرستان بی سابقه و این توجه مایه افتخار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، عبدالامیر قاسمی روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان این شهرستان افزود: خدمات ارایه شده دولت برای توسعه، تجهیز و تکمیل مراکز درمانی و بخش های بیمارستان این شهرستان رضایت بخش است.
وی اظهارداشت: سلامتی و امنیت بالاترین موهبت الهی است و زحمات کارکنان مجموعه بهداشت و درمان این شهرستان در خدمت رسانی مطلوب و شایسته تقدیر است.
فرمانداردیلم گفت: باتوجه به شیوع بیماری هایی نظیر دیابت، فشارخون و قلبی عروقی ضرورت دارد که مردم با خودمراقبتی و آموزش های لازم نسبت به سلامت خود اهمیت قایل شده تا بتوانند این بیماری ها را کنترل کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان سراسر کشور خدمات کم نظیری به مردم ارایه داده که باید به نحو شایسته اطلاع رسانی شود.
دکتر سعید کشمیری افزود: در بحث سلامت مردم، حدود 30 درصد آن مربوط به حوزه بهداشت و درمان و مابقی به سایر سازمان ها ارتباط دارد.
وی اظهارداشت: بهداشت و درمان در زمینه 30 درصدی سلامت با گسترش شبکه های بهداشت خدمات متعددی در دور افتاده ترین روستاهای کشور از جمله احداث خانه های بهداشت و مراقبت از مادران باردار، کودکان و سایر اقشار جامعه گام های موثری برداشته است.
وی گفت: پرونده سلامت الکترونیک زیر ساخت سیستم ارجاع است و از مردم انتظار داریم برای تسهیل و تسریع در امر خدمات رسانی باحضور در مراکز بهداشتی نسبت به تشکیل آن اقدام کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهارداشت: مردم استحقاق بهترین ها را دارند و انتظارشان در حوزه بهداشت و درمان منطقی و بحق است.
وی با اشاره به اقدامات ارزنده خیرین حوزه سلامت در شهرستان دیلم گفت: نیکوکاران این شهرستان در حوزه سلامت خدماتی ارایه داده اند که قابل چشمگیر و جای تقدیر دارد.
در این آیین از زحمات و تلاش های محمود ذاکری سرپرست سابق شبکه بهداشت و درمان دیلم تقدیر و ایرج زنده بودی بعنوان سرپرست جدید معرفی شد.
شهرستان دیلم با 34 هزارنفر جمعیت در 210 کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.
6164/7215/6043

نظر شما