شناسهٔ خبر: 27575321 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

مسجد محل برنامه ریزی برای مقابله با دشمن است

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی روز سه شنبه در همایش ائمه جماعت، هیات امنا و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج مساجد در حسینیه ناحیه مقاومت

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی روز سه شنبه در همایش ائمه جماعت، هیات امنا و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج مساجد در حسینیه ناحیه مقاومت بسیج بروجرد اظهار داشت: مسجد مکانی مقدس و محل جنگ با شیطان است و رزمندگان بسیاری از مساجد برای جنگ با دشمن به جبهه حق برابر باطل اعزام شده اند.
وی افزود: مبارزات مردمی در دوران انقلاب در مساجد برنامه ریزی و مبارزان انقلابی نیز در مساجد گرد هم جمع می شدند.
امام جمعه بروجرد اضافه کرد: یکی از مهمترین ارکان مساجد امام جماعت، هیات امنا و پایگاه های بسیج هستند که باید در کنارهم با همدلی و اتحاد تلاش کنند تا مساجد همچنان سنگر مبارزه با دشمنان باشد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: روز 31 مردادماه سالروز به آتش کشیدن مسجدالاقصی قبله اول مسلمان جهان توسط صهیونیست به عنوان روز مسجد نامگذاری شده است.
سرهنگ مجید سوری افزود: دشمنان که در جبهه باطل برای رسیدن به اهداف خود برنامه ریزی می کنند با همه توان در برابر انقلاب بسیج شده اند تا بتوانند با طراحی توطئه ها و نقشه ها به هدف های شوم خود برسند.
وی اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران حاصل سال ها تلاش مجاهدان، علما، بزرگان و شهدایی است که درزمان های مختلف رشادت ها و فداکاری های بسیاری کردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد بیان کرد: دشمنان از اقتدار و عظمت ایران اسلامی عصبانی هستند و مدام توطئه هایی را طراحی می کنند و همیشه نیز با شکست مواجه می شوند.
سرهنگ سوری اضافه کرد: امروز همه باید با وحدت و اتحاد در راستای اهداف انقلاب گام برداریم.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران از مسجد آغازو به پیروزی رسید زیرا در مساجد علاوه برعبادت و برپایی نماز جماعت برنامه های دیگری اجرا می شود و امروزمسجد به یک پایگاه اجتماعی تبدیل شده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: سال گذشته در شهرستان بروجرد در قالب مسجد محوری 50 مسکن برای محرومین با کمک نیروهای جهادی ساخته و چهار هزار بسته مواد غذایی در بین نیازمندان توزیع و همچنین60 جهیزیه برای نوعروسان نیازمند تهیه و اهدا شد.
7273/7190
انتهای پیام

نظر شما