شناسهٔ خبر: 27574998 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استحکام بنیان خانواده در سایه تدبر در مفاهیم قرآن کریم

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی قرائت و تدبر در قرآن کریم توسط بانوان را موجب استحکام و استمرار بنیان خانواده ها دانست.

صاحب‌خبر -

استحکام بنیان خانواده در سایه تدبر در مفایم قرآن کریم به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ رضوی راد در مراسم اختتامیه مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم خواهران شاغل در سپاه استان مرکزی گفت: در تاریخ بشریت هیچ کتابی به اندازه ی قرآن مورد توجه وعنایت قرار نگرفته است و این گفته هرگز اغراق نیست زیرا قرآن کتاب جاودانه ی رب العالمین است که تا روز قیامت باقی خواهد ماند .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی: افزود: قرائت و تدبر در قرآن کریم برای بانوان به استحکام و استمرار بنیان خانواده ها منجر خواهد شد و قرآن بهترین مشاور و راهنما برای رسیدن به یک زندگی همراه با آرامش و سعادتمند می باشد .

وی افزود: قرائت قرآن ذرات وجود انسان را نشاط می بخشد و قاری قرآن قطعا مسیر کمال و رسیدن به عرش خدا  را یافته است.

 رضوی راد در ادامه به بیان ویژگی های دیگر قرآن پرداخت و گفت : اخذ الگو از قرآن کریم بهترین الگو برای سبک زندگی توام با سعادت برای موجودی اجتماعی مثل انسان  است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی افزود: تدبر در قرآن به معنی دریافت تدبیر موجود در قرآن است ، تدبیر موجود در قرآن ، نشان دهنده چینش حکیمانه قرآن توسط خداوند است ، پس ما باید برای دریافت این چینش حکیمانه تدبر کنیم و این به دلیل سفارش در آیات و روایات و معجزه بودن و عدم تحریف قرآن اهمیت دارد .

رضوی راد با اشاره به رسالت سپاه روح الله در ارتقای سطح معنویت گفت: سپاه روح‌الله استان مرکزی با برگزاری برنامه‌های متنوع قرآنی و مسابقات در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و تربیت نیروهای قرآنی گام‌های ارزنده‌ای برداشته  که  امیدواریم در آینده نیز شاهد گسترش روزافزون این مهم باشیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های قرآنی صورت گرفته توسط سپاه روح الله استان مرکزی گفت: خدا را شاکریم که حافظان کل قرآن سپاه روح الله استان با کسب مقامات برتر کشوری و مقامات نخست مسابقات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال گذشته توانستند برای استان مرکزی افتخار آفرینی کنند. 

نظر شما