شناسهٔ خبر: 27574808 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با حضور معاون استاندار تهران و جمعی از مسئولین؛

مراسم معارفه «خطیبی» به عنوان فرماندار قرچک برگزار شد

قرچک- مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید قرچک با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران و جمعی از مسئولین قرچک برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر سه شنبه و با حضور شکرالله حسن بیگی، معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران و حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی، امام جمعه قرچک، جمعی از مدیران و روسای ادارات شهرستان های ملارد و قرچک از زحمات مسعود مرسلپور فرماندار سابق قرچک قدردانی و بهمن خطیبی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

یکی از فعالان اجتماعی شهرستان قرچک، در این مراسم به عنوان نخستین سخنران با بیان این که کار کردن برای مردم سخت و در عین حال شیرین است، گفت: سرپرست جدید فرمانداری قرچک کار سختی را پیش رو دارد.

غلامرضا فرجیان گفت: امروز قرچک به واسطه تلاش مدیران و فرماندار سابق به شهرستان نمونه در دشت ورامین تبدیل شده است و باید همین راه با قوت و قدرت توسط سرپرست جدید فرمانداری ادامه یابد.

وحدت رویه و عمل و اقدام و اجرای مصوبات در قرچک مثال زدنی است

فرماندار سابق قرچک نیز در این مراسم طی سخنانی گفت: تعامل و هماهنگی امام جمعه قرچک، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی سبب پیشرفت امور شد، شورای اسلامی شهر قرچک نیز همواره پای کار بودند و تلاش داشتند، تا بهترین اتفاقات برای مردم بیفتد، اما ورای کمک مسئولان، در پیشبرد امور، شاهد حضور مردم پای کار بودیم.

مسعود مرسلپور ادامه داد: مردم ما را حمایت و راهنمایی کردند و بدون این که منفعت شخصی داشته باشند، در تمام امور پای کار بودند، خانواده ایثارگران هیچ گاه ما را تنها نگذاشتند، دعا می کردند و به ما ابراز لطف می کردند، این عزیزان همراه مسئولین برای ارتقا شهرستان تلاش می کردند، مسئولیت ما در برابر اراده خانواده های معظم شهدا و ایثارگران سنگین است.

وی انسجام تشکیلات اتاق اصناف قرچک برای خدمت به مردم را مورد اشاره قرار داد و گفت: اجازه داده نشد، کسی در قرچک از برخی مسائل بازار برای افزایش غیرمنصفانه قیمت ها سوء استفاده کند، ارتباط ما در دستگاه های اجرایی و قضایی قرچک تنگاتنگ بود و از پتانسیل این هم گرایی و هم نوایی در پیشبرد امور استفاده می شد.

فرماندار سابق قرچک وحدت رویه، وحدت عمل و اقدام و اجرای مصوبات در قرچک را مثال زدنی خواند و گفت: در تمام بحران ها فراخوانی از خارج کشور بود، ولی هم گرایی و هم دلی شورای تامین از بروز ناامنی جلوگیری می کرد.

مرسلپور در ادامه با اشاره به اینکه همکاری دستگاه ها با یکدیگر در همه لحظات کارگشا بوده است بیان داشت: همیشه در انجام امور همراهی مدیران ۱۰ درصد و همراهی و هماهنگی میان، نیروهای نظامی و انتظامی، دستگاه قضایی به عنوان اعضای شورای تامین به عنوان مجریان سیاست های دولت و همراهی مردم با دولت  ۹۰ در صد کار را انجام داده است، به طور مثال طی هفته گذشته در قرچک هماهنگی اطلاعات، منابع طبیعی، شورای شهر و شهرداری سبب شد ۲۸ میلیارد تومان به نفع قرچک با تکیه به مستندات ضبط شود که نمونه خوب این همکاری است.

برای انتخاب فرماندار به هیچ عنوان زیر بار فشار نمی رویم

شکر الله حسن بیگی، معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: خداوند را شاکریم که در جلسه تودیع و تکریم از فرماندار سابق قرچک بازخوردهایی از مردم مشاهده شد مبنی بر این که ایشان خدمتگزاری صادق و مردم دار بوده است و یکی از دلایل انتخاب ایشان به عنوان فرماندار اسلامشهر نیز به همین علت است.

حسن بیگی گفت: شهرستان اسلامشهر در استان تهران با جمعیت بالای ۸۰۰ هزار نفر شهرستان ویژه ای محسوب می شود و می طلبید که مدیری انتخاب شود که بتواند معضلات و مشکلات را مدیریت کند و مسیر و روش درست را در ان شهرستان پیاده کند و با توجه به توانمندی های فرماندار سابق قرچک این انتخاب صورت گرفت.

وی با بیان اینکه مدیر باید طوری کار کند که علاوه بر رضایت خدا رضایت خلق خدا را نیز داشته باشد تا از عملکرد مدیر راضی باشند افزود: خدا را شاکریم که در این کنطقه مردم از خدمات ایشان راضی هستند و امروز همن خطیبی را به عنوان فرماندار قرچک معرفی می کنیم که ایشان نیز یادگار دوران دفاع مقدس و جانباز ۷۰ درصد است و با ایثار به صحنه مدیریتی جامعه آمده و در نقاط متعدد امتحان خود را به خوبی پس داده است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران ایجاد تعامل و همصدایی و همفکری در شهرستان را نتیجه کار خوب فرماندار دانست و بیان داشت: باید توجه داشته باشیم که انتقاد سازنده باید پذیرفته شود و از تخریب پرهیز شود.

حسن بیگی در ادامه به نحوه انتخاب فرماندار اشاره کرد و گفت: در رابطه با تعیین فرماندار با استفاده از ارزیابی ها و دلایل، تغییرات پذیرفته می شود و اینکه گلایه وجود دارد که افرادی طبق توصیه و فشار انتخاب می شوند این مسئله درست نیست و برای انتخاب به هیچ عنوان زیر بار فشار نمی رویم و با تعیین فرماندار و نماینده دولت حتما تصمیم گیری به صورت دقیق انجام می شود.

وی در خصوص هفته دولت نیز بیان داشت: از ۲ تا ۸ شهریور به مناسبت سالروز شهادت رجایی و باهنر هفته دولت است و به همه مسئولین و دستگاه اجرایی توصیه می کنیم که حتما در مراسم ها و خدمات دولت حاضر شوند چرا که خدمات نظام را مردم باید ببینند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران با بیان اینکه امروز شاهد جنگ روانی و اقتصادی از سوی دشمن هستیم افزود: طی ۸ سال دفاع مقدس جنگ نظامی داشتیم و می دانستیم که کجای کار هستیم و از چه سلاح و شیوه ای استفاده کنیم اما اکنون کار بسیار سخت است و باید بیشتر توجه داشته باشیم چرا که دشمن با طرق مختلف در پی نا امید کردن مردم از نظام است و در صدد هستند که مدیران ما را ناتوان جلوه دهند لذا باید از ظرفیت هفته دولت استفاده شود و خدمات نظام که ۲۶۰ هزار شهید را تقدیم این کشور کرده است را به مردم نشان دهیم و اثرات جنگ روانی را خنثی و مردم را امیدوار کنیم.

نظر شما