شناسهٔ خبر: 27574616 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

اقدامات عمرانی باید در جهت توسعه عبودیت خدا باشد

سیداحمد علم الهدی عصر دوشنبه در مراسم افتتاح پنج مسجد و 2 بوستان شهری در مشهد گفت: ساخت مساجد توسط شهرداری در کنار مراکز تفریحی شهری، شکوه بندگی و شکر نعمت

صاحب‌خبر - سیداحمد علم الهدی عصر دوشنبه در مراسم افتتاح پنج مسجد و 2 بوستان شهری در مشهد گفت: ساخت مساجد توسط شهرداری در کنار مراکز تفریحی شهری، شکوه بندگی و شکر نعمت پرودگار و قابل تقدیر است.
وی گفت: با این امکانات خانواده های متدین امکان می یابند نماز اول وقت را در کنار بوستانها و مراکز تفریحی اقامه کنند و در حقیقت این مراکز تفریحی و نشاط آفرین مردم را از نعمت نماز جماعت اول نیز برخوردار می کنند.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مدیریت و توسعه عبودیت پروردگار در کنار خدمت به سایر ابعاد زندگی مردم، موجب برکت دادن به زندگی و خدمت مسئولان است .
وی به مناطق حاشیه شهر اشاره کرد و افزود: این مناطق شهری مستضعف و حاشیه ای استحقاق توجه مسئولان را دارند چرا که امام خمینی (ره) مردم مستضعف را ولی نعمت انقلاب می دانستند و امروز هرنوع خدمت به این مردم صورت بگیرد خدمت به ولی نعمتان انقلاب است .
علم الهدی افزود: توسعه آبادی ها در مناطق پیرامونی شهر که موجب الحاق آنان به محدوده شهر می شود بهترین توسعه آبادانی در شهر است .
شهردار مشهد نیز گفت: حدود 40 پارک محلی بزرگ و کوچک در مشهد در دست ساخت است که تا پایان سال به بهره برداری می رسد و 10 پایگاه سلامت نیز تکمیل شده که توسط دانشگاه علم پزشکی مشهد تجهیز و به زودی توسط وزیر بهداشت افتتاح خواهد شد .
قاسم تقی زاده خامسی افزود: با گذشت یازده ماه از حضور بنده در مسند شهردار هر ماه یک مسجد در مشهد افتتاح شده است.
وی ضمن تاکید بر افتتاح همزمان پارکها و مساجد همجوارشان خاطر نشان کرد: همجواری مساجد و پارکها در نوع رفتار و زندگی مردم تغییر ایجاد می کند لذا شهرداری به ساخت این مساجد اقدام نمود.
در این آئین مسجد شهید کمالی در جوار بوستانهای لاله و نرگس محله پنجتن در منطقه چهار شهرداری مشهد به مساحت 250 متر مربع زیربنا و با امکانات مناسب سرمایش و گرمایشی به همراه چهار مسجد در نقاط دیگر شهر مشهد بصورت هم زمان افتتاح شد.
همچنین دو بوستان لاله و نرگس در زمینی به مساحت چهار هکتار و با 40 میلیارد ریال اعتبار که قبلا در این محله ساخته شده بود در این مراسم به بهره برداری رسید .
3221/5132
انتهای پیام

نظر شما