شناسهٔ خبر: 27572395 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شادا | لینک خبر

برگزاری اولین دوره کانون ارزیابی ارائه گواهینامه شایستگی عمومی احراز سمت های مدیریتی وزارت اقتصاد

اولین دوره کانون ارزیابی به منظور ارائه گواهینامه شایستگی عمومی احراز سمت های مدیریتی وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، در اجرای تصویب نامه دستورالعمل "نحوه ارزیابی و توسعه شایستگی های عمومی مدیران حرفه ای" مورخ یکم تیر ماه سال 1395 شورای عالی اداری و بخشنامه مورخ چهارم بهمن ماه 1396، معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت متبوع، با عقد قرارداد ((از طریق مناقصه)) با شرکت دانش بنیان "تبلور دانش چهلستون" (دارای مجوز رسمی از سازمان امور اداری و استخدامی کشور) نسبت به برگزاری کانون ارزیابی شایستگی مدیران اقدام کرد.
 

بنا بر این گزارش، اولین دوره این کانون روز دوشنبه 29 مرداد ماه جاری (دیروز) با حضور 12 نفر از پیشنهاد شدگان سمت های مدیریتی حرفه ای (پایه) برگزار شد.
 

این گزارش حاکی است، سید محمد مهدی متقی مشاور وزیر و رییس مرکز نوسازی و تحول اداری روز گذشته با حضور در محل برگزاری کانون، ضمن بازدید از محتوا و نحوه ارائه دوره ارزیابی مذکور، در گفت و گو با مسئولان و مجریان برگزاری کانون، رویکردها و نقطه نظرات وزارتخانه را در این ارتباط مطرح کرد.
 

وی در سخنان خود با بیان اینکه انتخاب اصلح در سمت های مدیریتی از دغدغه های وزارت امور اقتصادی و دارایی است، تاکید کرد: مجریان دوره مذکور، باید با شناخت کامل از مسایل و دغدغه های وزارتخانه و با رعایت ضوابط و شاخص های علمی به ارزیابی پیشنهاد شدگان سمت های مدیریتی  مبادررت ورزند.
 

گزارش می افزاید: در ادامه، دکتر "فرامرز" عضو هیات علمی دانشگاه و از ارزیابان کانون، طی سخنانی در گفت و گو با مشاور وزیر و رییس مرکز نوسازی و تحول اداری، با تشریح فرآیند کار، کیفیت کار کانون و ارزیابی های بعمل آمده را بسیار مطلوب و مطابق انتظارات و معیارهای مورد پذیرش وزارت اقتصاد عنوان کرد.

نظر شما