شناسهٔ خبر: 27572037 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ترامپ احتمالاً معامله قرن را اعلام خواهد کرد

تیم ترامپ در نظر دارد طرح معامله قرن را سپتامبر آینده به موازات سخنرانی سالانه رئیس جمهوری آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک ارائه کند.

صاحب‌خبر -

ترامپ احتمالاً معامله قرن را اعلام خواهد کردبه گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از پایگاه اینترنتی روسیا الیوم، از احتمال اعلام طرح موسوم به «معامله قرن» در سپتامبر آینده خبر داد.

تاریخ اعلام طرح «معامله قرن» به زودی اعلام خواهد شد. به نوشته این روزنامه: تیم ترامپ در نظر دارد طرح معامله قرن را سپتامبر آینده به موازات سخنرانی سالانه رئیس جمهوری آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک ارائه کند. هنوز مشخص نیست که این طرح در کنفرانسی خبری اعلام خواهد شد یا رئیس جمهوری آمریکا شخصاً مفاد آن را طی سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل اعلام خواهد کرد.
پیش از این مقامات آمریکائی از احتمال به تعویق افتادن چندماهه اعلام طرح صلح آمریکا به سبب انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا خبر داده بودند. این انتخابات قرار است نوامبر آینده برگزار شود. علت تعویق اعلام طرح معامله قرن احتمال تاثیر آن بر آراء نامزدهای جمهوری خواه انتخابات است زیرا در آن از اسرائیل خواسته شده است از برخی مواضع خود عقب نشینی کند.

نظر شما